Boeing 747 здійснив перший рейс з біопаливом в баку

Boeing 747 Фото: airplane-pictures.net
Наука та IT 24 листопада, 2009, 12:20 1439
Додати до обраного
Голландський літак здійснив комерційний рейс, частково заправлений паливом, виготовленим з рослини камелін, яка росте в посушливих місцях і на великих висотах.

Голландська авіокампанія KLM почала використовувати для польотів біопаливо. Boeing 747 здійснив перший рейс пасажирського літака з біопаливом в баці.

Літак пробув 90 хвилин у небі над Нідерландами - один з його чотирьох двигунів працював на суміші біопалива і гасу.

Вчені вже встановили, що використання біопалива на 80% зменшило викиди двуокосу вуглецю в атмосферу. Цей результат важливий в тому відношенні, що більше 3% цього газу викидають в атмосферу саме літаки.

Нагадаємо, у лютому 2008 року було здійснено перший у світі політ комерційного літака на біопаливі. Тоді літак Боїнг-747 без пасажирів на борту здійснив пробний переліт з Лондона в Амстердам, використовуючи біопаливо в одному зі своїх двигунів.

Інгредієнтами біопалива були пальмова олія і олія кокоса.

Тоді використовувалося тільки 20% біопалива в суміші зі звичайним авіаційним паливом

У наші дні біопаливо в основному виробляють із зерна, овочевих олій, цукру і ґрунтових шарів. Прихильники "екологічного" палива вважають, що його використання скоротить викиди газів, що викликають парниковий ефект, а також зменшить економічну залежність від корисних копалин.

Скептики вважають, що масове виробництво біопалива призведе до знищення лісів і нестачі продовольства.

Читайте також:

Американці перетворять кавуни на біопаливо

"Укрспирт" почав виробляти біопаливо

Екологічне паливо викликає протести

В ЄС захищають виробництво біопалива

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ЛІГА.net / М.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 24 листопада, 2009, 12:20 1439
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції