Британські вчені знайшли ефективний спосіб лікування раку

Учені знайшли спосіб змусити імунну систему протистояти раковим пухлинам.© interbuh.com.ua
Відкриття вважають проривом в галузі медицини.

Британські вчені заявили, що знайшли ефективний спосіб лікування раку. Дослідники вважають це відкриття проривом в галузі медицини.

Як повідомляє ВВС, учені знайшли спосіб змусити імунну систему протистояти раковим пухлинам. Нова терапія ще не була протестована, а метод лікування на практиці може виявитися дорогим, але відкриття є найперспективнішим за останній час.

Читайте також: Епідеміологи попередили, що вірус Зіка може призвести до паралічу і навіть смерті

За словами вчених, тепер можна буде досліджувати кожну окрему пухлину індивідуально та виявляти ті її частини, на які можна буде "націлити" імунну систему організму.

"Для кожного пацієнта, власне, буде розроблятися унікальний метод лікування", - сказав професор Чарльз Суонтон з інституту раку Університетського коледжу.

Зазначимо, такі спроби вже робилися й раніше. Однак, учені не могли ідентифікувати "слабкі" ділянки в генетичній структурі раку. Тепер вони, можливо, знайдені.