Дослідження американських вчених поставило під сумнів теорію еволюції

Американські вчені спростували теорію еволюції / Фото: Вести.ру

Відкриття учених може принести користь медицині.

Результати роботи вчених з Університету Флориди над розшифровкою генетичного коду морських реброплавів ставлять під сумнів традиційну теорію еволюції.

Дослідження вчених опубліковано в журналі Nature.

Виявляється, реброплави - хижі тварини, яких називають також "морськими прибульцями" - володіють нервовою системою, яка не має аналогів у тваринному світі. У всіх представників царства тварин нервова система розвивалася від найпростішої нервової клітини до складного мозку.

Але у реброплавів вона формувалася інакше: вони не мають генів, відповідальних за утворення нейронів. Немає в їхньому організмі й хімічних речовин, що забезпечують передачу нервових імпульсів. В роботі їхньої нервової системи задіяні зовсім інші механізми.

Відтепер вся класифікація тварин може бути переглянута. Крім того, відкриття учених може принести користь медицині.

Той факт, що для утворення нейронів і забезпечення зв'язку між ними можуть використовуватися не тільки вже відомі науці речовини, дає нові можливості для пошуку ліків від хвороб Альцгеймера, Паркінсона і їм подібних.

Американські вчені почали дослідження генної структури реброплавів у квітні 2014 року. Їх цікавив у першу чергу пошук генів, що відповідають за регенерацію.

Як повідомлялося раніше, вчені створили крихітний кардіостимулятор з бездротовим живленням. Розміром кардіостимулятор не перевищує зернятко рису.