Створений алгоритм працює за аналогією зі спам-фільтром в електронній пошті.
Facebook оголосив про те, що змінить механізм складання новинної стрічки, щоб у ній було менше статей з неінформативними та провокаційними заголовками.
Про це пише ВВС.Russian.
До змін Facebook підштовхнули численні скарги: користувачі були незадоволені тим, що заголовки статей вводять в оману або не містять ключову інформацію, змушуючи читача клікнути.
Створений після аналізу десятків тисяч подібних матеріалів алгоритм працює за аналогією зі спам-фільтром в електронній пошті.
Публікації сайтів і сторінок у соцмережі, які погано зарекомендували себе, рідше будуть з'являтися в стрічках користувачів.
Нагадаємо, що місячна аудиторія програми Facebook Messenger перевищила мільярд чоловік.
Додаток Messenger дублює обмін повідомленнями всередині соціальної мережі. Нещодавно компанія позбавила мобільних користувачів можливості відправляти повідомлення з Facebook своїм друзям безпосередньо без використання програми.