Фізики опублікували мапу надцивілізацій, які існували до Великого вибуху

Згідно із дослідженням науковців, до Великого вибуху могли існувати й інші цивілізації.

У своїй роботі вчені розглядають мапу реліктового випромінювання.

Математичні фізики Ваагн Гурзадян з Національної наукової лабораторії імені Артема Аліханьяна в Єревані та Роджер Пенроуз з Оксфордського університету представили мапу ймовірного проживання надцивілізацій, що існували у Всесвіті до Великого вибуху.

Результати свого дослідження автори опублікували у препринті на сайті arXiv.org. У своїй роботі вчені розглядають мапу реліктового випромінювання, аномалії на якій інтерпретують як сліди існування високорозвинених технологічних спільнот у попередньому еоні Всесвіту.

Як повідомляється в препринті статті, дані щодо реліктового випромінювання вчені подають у контексті розробленої ними конформної циклічної космології.

Ця теорія передбачає циклічний розвиток Всесвіту, в якому одна епоха (еон) відокремлюється від іншої Великим вибухом (в теорії Пенроуза та Гурзадяна під ним розуміється перетворення всієї маси Всесвіту на енергію, що супроводжується зміною геометрії світу).

Можливі місця проживання надцивілізацій позначені червоними крапками. / Фото: arXiv.org
На думку математичних фізиків, зниклі цивілізації були здатні передавати інформацію за допомогою зіткнень чорних дір. Необхідність у таких діях вчені пояснюють кількома причинами.

По-перше, цивілізації попереднього еону могли хотіти за допомогою своїх послань попередити спільноти сучасного еону про свою долю і таким чином дати їм деякі настанови. По-друге, послання від надцивілізацій могло містити необхідні дані для виникнення життя (в рамках інформаційної гіпотези панспермії).