General Motors пересадить автомобілістів на самокат зі штучним розумом Наука та IT 24 березня, 14:26
Новий концепт від GM є однією з найбільш радикальних розробок компанії: автомобіль практичний, екологічний та футуристичний.

Концепт EN-V
General Motors
Концепт EN-V
Американський концерн General Motors представив концептуальний апарат EN-V. Головні особливості "автомобіля майбутнього" - надмалі розміри, два колеса, розташовані паралельно, і максимальна "автономність" від людини.

EN-V був створений спільно з китайською компанією SAIC і є, мабуть, найбільш радикальної розробкою General Motors після гібридного Chevrolet Volt.

Всього представлено три версії нового апарату, в основі яких лежить загальна платформа. Кожна модифікація висотою 1,82 метра, завширшки 1,21 метра і завдовжки 1,21 метра. Вага - 400 кг. Кузов виготовлений з пластику і карбону.

У EN-V лише два колеса, чим він нагадує самокат Segway. Утім, на цьому подібність вичерпана – автомобіль GM має два посадочних місця усередині футуристичної "капсули"-кузова. Кожне колесо приводить у рух електромотор потужністю 3 кВт, який живить літій-іонна батарея. Апарат має рульове управління з електронним зв'язком, а також газ і гальмо з ручним приводом.

За словами розробників, EN-V здатен розганятися до 40 км/год. Автовиробник вважає, що таких можливостей буде цілком достатньо для завантажених мегаполісів XXI століття.

Крім того, безперечним плюсом стануть компактні розміри - чотири EN-V займають на дорозі стільки ж місця, скільки звичайний сімейний автомобіль. Крихітні розміри і маневреність EN-V - наприклад, здатність розгортатися навколо себе на 180 градусів - дозволить водію паркуватися у тісних місцях, недоступних звичайним автомобілям.

Є у EN-V і цілком оригінальні можливості. Так, ця машина здатна рухатися на "автопілоті" без участі водія. Завдяки комунікаційній системі, що забезпечує зв'язок між такими апаратами, вони на основі даних про завантаженість доріг можуть приймати самостійні рішення і обирати альтернативний маршрут. Наприклад, таке авто зможе довести водія до роботи, а потім вирушити додому для підзарядки, щоб до кінця робочого дня знову приїхати за своїм власником.

При цьому надмалі розміри машини не завадили розробникам подбати про безпеку водія і пасажира. Зокрема, у EN-V є системи активної безпеки, що дозволяють знизити ймовірність ДТП або зовсім уникнути зіткнення.

Зрозуміло, якщо така машина і потрапить у серійне виробництво, станеться це не скоро. Але в самому GM вважають, що у EN-V є майбутнє.

Іноді ж дизайнери так захоплюються концепцією автомобіля майбутнього, що на світ з'являються проекти, які мають мало спільного з машинами у звичайному розумінні цього слова. Наприклад, на торішньому дизайн-конкурсі Design Challenge в Лос-Анджелесі переможцем став Nissan V2G, який більше нагадує гібрид транспортного засобу і краба.

Читайте також:

McLaren випустив "болід F1 для звичайних доріг"

Volkswagen готує нове покоління культового "жука"

На автосалоні в Лос-Анджелесі обрали "Автомобіль 2030 року"

Вікно у майбутнє: 60 світових прем'єр автосалону в Женеві

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами gzt.ru / Н.Д
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 24 березня, 2010, 14:26 2417 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції