Генетики назвали найдавнішу цивілізацію, яка досі живе на Землі

© Getty Images
Гени аборигенів Австралії та Папуа Нової Гвінеї розповіли історію їхніх пращурів.

Генетики встановили, що сучасні корінні жителі Австралії та Папуа Нової Гвінеї — представники найдавнішої цивілізації у світі з тих, що існують до сьогодні.

Так, перші пращури австралійських автохтонів існували ще понад 50 тисяч років тому. Про це повідомляє The Guardian.

Дослідники припускають, що пращури цих аборигенів були першими людьми, які перетнули океан.

Один із учених, які зробили це відкриття, данський біолог-еволюціоніст Еске Віллерслев заявив, що в той час, поки "пращури європейців тихенько сиділи на своїх місцях, боячись цього світу, вони [родоначальники австралійців] уже подорожували Азією та перетинали моря".

Дивіться фото: Зоологи знайшли в Австралії "загублений світ" з невідомими тваринами

У рамках дослідження учені проаналізували ДНК 83 корінних австралійців та 25 папуасів.

Так, генетики встановили, що родоначальники австралійців залишили Африку і вперше прибули на австралійський континент приблизно 50 тисяч років тому. Протягом 4 тисяч років до прибуття європейців на континент аборигени залишалися практично ізольованими.

"Можливо, вони найдавніша група в світі, яка була так довго прив'язана лише до одного місця на Землі", — сказав Віллерслев.

Крім того, генетики дізналися, що на своєму шляху до Австралії родоначальники аборигенів мали зв'язки з різними гомінідами, в тому числі — з невідомим донині "родичем" сучасної людини. Останній вніс до геному австралійців 4% своєї генетичної інформації.

Нагадаємо, раніше вчені з'ясували, яким чином глобальне потепління впливає на людство. Американські науковці досліджували вплив цього явища на економічний і соціальний аспекти життя людей. Виявилося, що між зростанням кількості воєн та зміною в температурах є прямий зв'язок.

Індонезія. Традиції та побут первісних аборигенів. 7 серія | Світ Навиворіт - 5 сезон

Туризм 12 квітня, 2014, 15:37
У сьомої серії індонезійського сезону ми продовжимо вивчати традиції і побут первісних аборигенів з далекого острова Нова Гвінея.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами The Guardian / ТГ