Google навчився розуміти зв'язок між словами

До пошукового механізму Google додано дві нові функції. Тепер сервіс розуміє зв'язок між словами і пропонує відповідні запити.

Компанія Google провела модифікацію пошукового движка. Тепер пошук став більш семантичним, тобто сервіс навчився розуміти взаємозв'язок між словами, присутніми в запиті, а не просто проглядати їх збіги.

"Ми розгортаємо нову технологію, здатну краще розуміти словарні асоціації і словарні концепції, пов'язані з вашим пошуковим запитом", - пише в блозі компанії Кен Уайлдер, інженер розробки Google.

У блозі наводиться приклад використання семантичного пошуку у випадку з російськомовним запитом: наприклад, користувач дає запит "ворожба", алгоритм пошукача також підбирає релевантні результати за семантично схожими запитами, такими як "таро", "ленорман" і "тибетське ворожіння мо".

Друге корисне нововведення в Google називають "шматочки" (snippets). Суть його зводиться до того, що в результатах пошуку користувач може жирним шрифтом виділяти текстовий опис сторінки, який (з погляду пошукача) найточніше відображають сенс змісту цієї сторінки.

"Коли ваш запит складається з 1 або 2 слів, то виділити можна і заголовок сторінки, коли у вас в запиті 3 і більше слова, то виділення тайтла вже не вийде і має сенс виділяти найбільш відповідні сенсу "шматочки" тексту в самій сторінці", - пише Уайлдер.

Читайте також:

З Google Maps стерли непристойні фото британців

У Ванкувері пройшли змагання хакерів: браузери "ламали" за 10 секунд

Опубліковано список "ворогів Інтернету"

Індійці створять "вбивцю" Google Earth

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: