Google рекламує Android, порівнюючи гаджети Apple зі зламаним роялем

© Reuters
Компанія повідомила, що на створення фортепіано, що видає одну ноту, пішло п'ять тижнів.

Компанія Google випустила новий рекламний ролик Android, в якому натякнула на схожість конкурентної операційної системи iOS зі зламаним роялем.

Відео доступне на офіційному YouTube-каналі Android. За сюжетом ролика, піаніст почергово грає на двох зовні ідентичних музичних інструментах. Один з роялів звичайний, інший - "зіпсований": все його клавіші видають одну і ту ж ноту.

В кінці реклами на екрані з'являється слоган: "Be together. Not the same" ( "Будьте разом, але не однаковими"). Таким чином Google натякає, що перевага Android перед мобільною операційною системою Apple полягає в різноманітності. Інтерфейс і функціонал гаджетів під управлінням однієї і тієї ж версії Android можуть бути несхожими, в той час як iOS на різних пристроях Apple відрізняється незначно.

В окремому відео компанія розкрила, що на створення фортепіано, що видає одну ноту, пішло п'ять тижнів.

Читайте також: Кількість передплатників Apple Music перевалила за 11 мільйонів

Нагадаємо, що раніше Alphabet обігнала Apple і стала найдорожчою компанією в світі.

Ринкова вартість Alphabet оцінюється в 420 мільярдів доларів, тоді як Apple – 393 мільярда.

Нагадаємо, раніше Apple підвищила ціни в App Store.

Це не єдина новація популярного виробника гаджетів за останній час. Нещодавно стало відомо, що Apple додасть в нову версію своєї мобільної операційної системи iOS спеціальний нічний режим. Він буде міняти кольори операційної системи на більш м'які, щоб допомогти власникові мобільного пристрою легше засинати.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Лента.ру / О.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції