Google рекламує Android, порівнюючи гаджети Apple зі зламаним роялем

Компанія повідомила, що на створення фортепіано, що видає одну ноту, пішло п'ять тижнів.

Компанія Google випустила новий рекламний ролик Android, в якому натякнула на схожість конкурентної операційної системи iOS зі зламаним роялем.

Відео доступне на офіційному YouTube-каналі Android. За сюжетом ролика, піаніст почергово грає на двох зовні ідентичних музичних інструментах. Один з роялів звичайний, інший - "зіпсований": все його клавіші видають одну і ту ж ноту.

В кінці реклами на екрані з'являється слоган: "Be together. Not the same" ( "Будьте разом, але не однаковими"). Таким чином Google натякає, що перевага Android перед мобільною операційною системою Apple полягає в різноманітності. Інтерфейс і функціонал гаджетів під управлінням однієї і тієї ж версії Android можуть бути несхожими, в той час як iOS на різних пристроях Apple відрізняється незначно.

В окремому відео компанія розкрила, що на створення фортепіано, що видає одну ноту, пішло п'ять тижнів.

Нагадаємо, що раніше Alphabet обігнала Apple і стала найдорожчою компанією в світі.

Ринкова вартість Alphabet оцінюється в 420 мільярдів доларів, тоді як Apple – 393 мільярда.

Нагадаємо, раніше Apple підвищила ціни в App Store.

Це не єдина новація популярного виробника гаджетів за останній час. Нещодавно стало відомо, що Apple додасть в нову версію своєї мобільної операційної системи iOS спеціальний нічний режим. Він буде міняти кольори операційної системи на більш м'які, щоб допомогти власникові мобільного пристрою легше засинати.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: