Google відкриває офіс у Києві

Google вирішив розширити свою присутність в Україні
Google вирішив розширити свою присутність в Україні у зв'язку з активним зростанням сегменту контекстної реклами в Уанеті.

Корпорація Google має намір укріпити свої позиції на ринку інтернет-реклами в Україні. Насамперед компанія планує цього року відкрити повноцінний офіс у Києві.

Google вже оголосив про декілька вакансій менеджерів для роботи з клієнтами в Україні. Досі єдиною людиною, яка представляла інтереси Google в Україні, був Дмитро Шоломко. Нещодавно він обійняв посаду регіонального менеджера з розвитку бізнесу Google.

Скоріш за все, компанія вирішила розширювати свою присутність в Україні у зв'язку з активним зростанням контекстного сегменту ринку інтернет-реклами. Днями Google вже запустила сервіс гривневих розрахунків для рекламодавців за послуги контекстної реклами AdWords.

Варто зазначити, що сегмент онлайн-реклами у порівнянні з іншими зростає найбільш динамічно. За оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції, в 2009 році ринок інтернет-реклами виріс на 45% і склав 145 мільйонів гривень. Експерти прогнозують, що за підсумками цього року він зросте ще на 40%, подолавши межу в 200 мільйонів гривень.

Наразі Google є одним з лідерів ринку онлайн-реклами у світі. Основними споживачами послуг корпорації є мережеві бізнеси - інтернет-аукціони, торгові майданчики, соціальні мережі.

Основний конкурент корпорації на українському ринку - "Яндекс" – зізнається, що саме контекстна реклама приносить найбільшу частину прибутків.

"Відкриття Google українського офісу виглядає цілком логічним кроком. Українські рекламодавці, безумовно, завжди виграють, коли компанії відкривають локальні офіси продажів. Особливо якщо йдеться про обробку документів з урахуванням місцевого законодавства, допомозі в проведенні рекламних кампаній і оперативному рішенні проблем. Запускаючи бізнес "Яндекса" в Україні в 2005 році, ми насамперед відкрили офіс продажів", - пояснив генеральний директор компанії "Яндекс.Україна" Сергій Петренко.

Представники компанії зазначають, що контекстна реклама підтвердила свою стійкість як бізнес-моделі. Під час кризи багато рекламодавців обрали саме її серед всіх рекламних засобів. Контекстна реклама дозволяє жорстко контролювати бюджет і адресована найбільш зацікавленій частині аудиторії. Тому навіть ті рекламодавці, які були вимушені урізувати рекламні бюджети, зверталися до "контексту".

Читайте також:

Засновники Google продадуть контроль в компанії за 5,5 млрд доларів

Третина українців користується Інтернетом

Планшет iPad в Україні коштуватиме щонайменше на 30% дорожче

Google усунула дефект: "Янукович" китайською більше не буде "Ющенко"

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Дело / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції