Intermot 2010: усі байкерські новинки зібрали в Кельні Наука та IT 9 жовтня, 14:17
Найбільша мотовиставка Intermot цього року зібрала більше тисячі фірм з 40 країн, які представляють 1575 моделей мотоциклів, квадроциклів, трайків, скутерів тощо.

У німецькому Кельні проходить найбільша мотовиставка Intermot. Більше тисячі фірм з 40 країн представляють 1575 моделей мотоциклів, квадроциклів, трайків, електровелосипедів, скутерів, а також аксесуари для любителів різних байків.

У програму виставки входять різні мотошоу, гонки, бізнес-семінари, а також тусовки рокерів. Каскадери демонструють небачені трюки, всі бажаючі можуть випробувати нову техніку в дії. Великий вибір мототехніки і для дітей різного віку.

Для творців мототехніки ця виставка є "барометром і термометром" стану ринку, зауважив Райнер Брендікке, один з керівників об'єднання німецьких мотобудівельників.

На моторинку криза позначилася особливо сильно. Зараз на дорогах Німеччини близько чотирьох мільйонів мотоциклів, скутерів і мопедів - це приблизно в 10 разів менше кількості автомобілів.

Зростання продажів мотоциклів в останні роки загальмувалося, адже для більшості Harley-Davidson і навіть Honda - далеко не предмет першої необхідності. Саме тому на аналогічну виставку в Мілані багато мотокомпаній не поїхали, наприклад, один із головних виробників світу японський концерн Honda.

У Кельні зараз можна побачити продукцію буквально всіх мотобрендів: Aprilia, BMW, Derbi, Ducati, Harley-Davidson, Honda, Kawasaki, KTM, Kymco, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Triumph, Vespa, Yamaha. Вперше тут представлена продукція таких компаній, як німецької Motowell, данської Lauge Jensen, китайської Lifan, японської Nipponia, реанімувалася і багата на традиції Horex. Всі вони вірять експертам, які передбачають підйом попиту, а тому привезли на виставку на Intermot не тільки новинки, але і концепти.

Шеф концерну Suzuki особисто представив дві нові моделі, які вразили своїм футуристичним дизайном: GSX-R750 і GSX-R600. Це свого роду подарунок компанії самій собі і фанатам до 25-річчя знаменитої серії GSX.

Intermot 2010_7
motorcycle.com
BMW
BMW представляє одразу дві машини: K 1600 GT і K 1600 GTL. Остання, судячи з усього, стане свого роду флагманом в розряді Touring. У цього мотомонстра шість циліндрів і адаптивне світло.

Конструктори BMW першими поставили на мотоцикл "розумні" адаптивні фари. У них джерело світла не зафіксовано в одному положенні, а рухається всередині фари в залежності від того, куди ви повертаєте кермо. Враховує фара і ступінь нахилу машини. Це означає, промінь світла на віражі завжди спрямований на дорогу, тобто туди, куди ви їдете, а не в бік від неї, як на мотоциклах або автомобілях з традиційними фарами. У Німеччині цей високотехнологічний байк з'явиться навесні і буде коштувати від 20 тисяч євро.

Ім'я Horex любителям мотоісторіі добре знайоме. Фірма існувала в Німеччині з 1923 по 1956 роки і спеціалізувалася на потужних машинах. Найбільш відомі з них - Regina і Imperator. А зараз легендарна фірма знову з'явилася на ринку з небувалим і новаторським, але традиційним на вигляд мотоциклом - VR6-Roadster з 6-циліндровим двигуном об'ємом 1200 кубиків і потужністю від 175 до 200 к.с. при 8500 оборотах на хвилину.

Як підкреслив Брендікке, особливу увагу в мотоциклетному світі зараз приділяють переходу на електротягу. Мотобудівельники пов'язують з нею великі сподівання.

Причина зрозуміла - ця техніка дозволяє розвивати будь-яку швидкість, причому "електроцикли" відрізняються гарним стартом, буквально "рвуть із місця". Але при цьому вони обходяться без шкідливих викидів, безшумні, компактні і, що дуже важливо в місті, роблять "наїзника" незалежним від заторів. Що стосується комфорту, то вже років десять тому з легкої руки BMW на дорогах з'явилися мотоцикли з дахом.

Крім іншого, серійний "електроцикл" буде дешевшим за традиційний мотоцикл, хоча б тому, що конструктивно він значно простіший, та й витрати на експлуатацію та сервіс нижче. Судячи з усього, ціна продовжить знижуватися і в майбутньому, адже кількість конкуруючих фірм у цьому сегменті ринку буде зростати. До речі, вже зараз можна купити електробайк за 3-4 тисячі євро.

Електротязі присвячений цілий павільйон, названий e-Motion (гра слів: "електрика", "емоції" і "рух"). Тут вже простежуються два основних напрямки: одне - за останній час вже, можна сказати, традиційне - електромотоцикли, а друге - легкі засоби пересування на електроприводі. Для них вже є спеціальне позначення - LEV (Light Electric Vehicles). До цієї групи входять електровелосипеди, електроскутери, електроквадроцикли і електробайки.

Читайте також:

Найстаріший у світі Паризький автосалон представив 30 світових прем'єр

General Motors пересадить автомобілістів на самокат зі штучним розумом

Встановлено новий світовий рекорд швидкості автомобіля (відео)

У Пуерто-Ріко небіжчика замість труни посадили на мотоцикл

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами BFM.ru / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції