Інтернет-новини популярніші за телебачення і газети

Інтернет-новини популярніші за телебачення і газети
Інтернет-новини обійшли за популярністю газети і ТБ: їм вірять 40% населення у всьому світі.

Інтернет-новинам довіряють 40% населення у всьому світі, інформації в газетах - 39%. Найбільшою популярністю онлайн-новини користуються у Великобританії - в цій країні їх випереджаютьтільки чутки, при цьому 38% британців довіряють телевізійним новинам і всього 23% - газетним повідомленням.

Друкарським виданням найбільше довіряють у Фінляндії, де газетам вірить 69% населення. На інформацію з газет також покладається половина жителів Японії і 49% населення Швеції і Китаю. Блоги є найменш заслуговуючим довіри джерелом інформації.

Як повідомляє сайт mediarevolution.ru з посиланням на доповідь дослідницької компанії TNS, для складання рейтингу довіри різним ЗМІ було опитано більше 27,5 тис. людей у віці від 18 до 55 років із 16 країн світу: Австралії, Канади, Китаю, Німеччини, Фінляндії, Франції, Данії, Італії, Японії, Кореї, Голландії, Норвегії, Іспанії, Швеції, Великобританії і США.

У результаті дослідження з'ясувалося, що все більше людей активно користуються Інтернетом, тоді як довіра до традиційних джерел інформації в деяких країнах знижується. Наприклад, в Італії і Франції телевізійним повідомленням вірить менше чверті населення.

Три чверті опитаних заявили, що хоча б раз за останній місяць зверталися до Інтернет-новин. Інформації з блогосфери довіряють набагато менше людей. Менше за всіх довіряють блогам жителі Великобританії - всього 6% опитаних, при тому що в середньому рівень довіри блогам складає 10%.

Рівень довіри такому джерелу, як Wikipedia, серйозно відрізняється в різних країнах: якщо в Німеччині вільній електронній енциклопедії вірять 52% населення, то у Великобританії - всього 24% опитаних.

"Цікаво спостерігати за тим, як росте довіра до новин онлайну, і за тим, як споживачі усвідомлюють різницю між джерелами, яким можна довіряти і яким - ні", - коментує результати дослідження управляючий директор TNS Global Interactive Арно Хаммертсон. За його словами, в даний час газети все частіше переводять свій бізнес в мережу, а не намагаються протистояти Інтернету.

Читайте також:
Пошук у Google шкодить довкіллю
Понад мільйон німців стали on-line бомжами
Мєдвєдєв дозволив коментувати свій блог

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / О.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
Вибір редакції