Китай запустив високошвидкісний потяг з Пекіна до Шанхаю

Китай запустив високошвидкісний потяг з Пекіна до Шанхаю
Наука та IT 30 червня, 2011, 10:47 4002 2
Додати до обраного
У Китаї зі швидкістю 300 км на годину почав курсувати пасажирський поїзд за маршрутом Пекін-Шанхай

Перший високошвидкісний потяг, який розвиває швидкість більше 300 кілометрів на годину, подолав відстань в 1318 кілометрів менш ніж за п'ять годин.

На дебютний рейс з Пекіна до Шанхаю звичайні пасажири придбати квитки не могли: у потязі відправилися тільки чиновники та журналісти. Для всіх китайців поїзд стане доступний через три дні, за день до 90-ої річниці з дня утворення Комуністичної партії Китаю.

Лінія Пекін - Шанхай є найдовшою високошвидкісний магістраллю з усіх, що нині існують. Загальні витрати на лінію склали 215 мільярдів юанів (33 мільярдів доларів). Таким чином, кожен кілометр дороги обійшовся Китаю приблизно в 25 мільйонів доларів.

Ціни на квитки становитимуть від 555 юанів (більше 85 доларів) до 1750 юанів (більше 270 доларів) залежно від класу. Критики проекту не раз відзначали, що для багатьох китайців така ціна буде занадто високою.

Нагадаємо, що в Китаї ввели в експлуатацію найдовший у світі автомобільний міст через морську акваторію. Загальна довжина будови складає 41,58 кілометра.  Інвестиції в будівництво моста, яке розпочалося в 2007 році, склали 9,04 мільярда юанів (1,4 мільярда доларів).

Читайте також:

У Європі запустили перший потяг на сонячній енергії

Створено потяг-літак на повітряній подушці

Від Києва до Москви можна буде доїхати потягом за 4 години

Китайський експрес встановив новий світовий рекорд швидкості

Китай запустив високошвидкісний потяг з Пекіна до Шанхаю

Наука та IT 30 червня, 2011, 10:41

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 30 червня, 2011, 10:47 4002 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції