Усі ріки течуть до Інтернету — безкомпромісна тенденція сучасного бізнесу.
Вже давно стало неефективно вести та розвивати бізнес лише офлайн, бо численна аудиторія, в особі мільйонів споживачів, перекочувала в Інтернет.
Успіх бізнесу, як у реальному житті, так і онлайн залежить від грамотно побудованої маркетингової стратегії. Сьогодні спостерігається стрімке зростання зацікавленість у вивченні каналів просування інтернет-маркетингу широкою аудиторією, зокрема власниками бізнесу в Інтернеті.
Деякі з них активно застосовують інструменти інтернет-маркетингу для просування власного бізнесу, такі як: SEO, PPC, SMM, e-mail-маркетинг — а дехто тільки-но розпочав рух у цьому напрямку.
Прагнення власників сайтів отримувати швидкі результати від рекламних кампаній виводить саме контекстну рекламу (РРС) у перші ряди за популярністю.
Основні переваги:
-
влучно вистрілює по цільовій аудиторії;
-
оплата здійснюється тільки за клік;
-
істотне збільшення трафіку і покупців.
Основні недоліки:
-
висока конкуренція;
-
може бути надто дорогою;
-
оголошення зникають відразу по закінченню бюджету.
Очікування від проведення:
-
швидке залучення нових клієнтів;
-
збільшення доходів і прибутків;
-
зростання кількості повторних продажів;
-
збільшення впізнаваності бренду.
Безумовно, ефективність роботи контекстної реклами залежить від професіоналізму фахівця. Часом складно визначити рівень компетентності виконавця, чи то фрілансера, чи то найманого працівника, чи то агентство.
Фахівці з контексту аґенціїстратегічного інтернет-маркетингу StarMarketing радять власникам бізнесу звертати увагу на ряд особливостей, на яких, власне, будується робота кваліфікованого виконавця при підготовці та веденні контекстної реклами:
1. Маркетингове дослідження
Ретельне і копітке маркетингове дослідження допоможе вибудувати грамотну стратегію просування. На цьому етапі PPC-спеціаліст має отримати максимум інформації:
-
всебічне вивчення бізнесу клієнта (заповнення брифу, спілкування, моніторинг сайту та всієї інформації, наявної в Інтернеті про клієнта);
-
конкуренти офлайні онлайн, їхніпереваги, їхнярекламна стратегія;
-
пошук конкурентних переваг і вигод клієнта, на яких робитиметься наголос в контекстній рекламі.
2. Розробка стратегії контекстної реклами
Приблизно 74% проектів зазнають збитків через відсутність стратегії. До того ж, можливості Google AdWordsі Яндекс Директ є настільки широкими, що у багатьох постає питання, що з ними робити. Грамотно складена рекламна стратегія на основі маркетингового дослідження дає розуміння, які дії дадуть позитивні швидкі результати, а які зіллють бюджет компанії "в нікуди".
3. Розумний ремаркетинг
Багатьом відома ситуація, коли банер товару, який вже давно не є цікавим користувачу, наполегливо продовжує його переслідувати. Активність показів банерів після першого відвідування сайту повинна бути висока тільки в перші 1—3 дні, потім необхідно поступово, методично її знижувати. Такий підхід знизить витрати на ремаркетинг і забезпечитьбажане зростання конверсій завдяки фокусуванню на тих, хто ще потребує ваш товар.
4. Ретельний підбір мінус-слів
Від 20% до 60% бюджету рекламної кампанії йде "в нікуди" через неякісну роботи з мінус-словами. Слід ретельно відсівати нецільові запити за допомогою списків мінус-слів і, головне, не тільки в процесі роботи контекстної реклами за фактом нецільових кліків, а й перед запуском контекстної реклами.
5. Ефективні оголошення
Можна обходити конкурентів при менших бюджетах, якщо розробити "снайперські" оголошення, які б'ють точно в потребу цільової аудиторії. Оголошення, складене на основі вигод і потреб цільової аудиторії, дасть високий CTR і низьку вартість кліка за рахунок високої релевантності.
Контекстна реклама за останні кілька років значно ускладнилася за функціоналом. Компанії, що працюють з недосвідченими фахівцями, нерідко зазнають збитків. Але попри всю складність і ризики, Google AdWords і Яндекс Директ залишаються стратегічно важливими каналами залучення клієнтів для будь-якого бізнесу в Інтернеті.
Працюйтез професіоналами в контекстній рекламі, і ви, безумовно, отримаєте прибуток й істотний приріст нових клієнтів.