Контекстна реклама: влучний постріл по цілях бізнесу в Інтернеті Новини компаній

Контекстна реклама: влучний постріл по цілях бізнесу в Інтернеті

Усі ріки течуть до Інтернету — безкомпромісна тенденція сучасного бізнесу.

Вже давно стало неефективно вести та розвивати бізнес лише офлайн, бо численна аудиторія, в особі мільйонів споживачів, перекочувала в Інтернет. 

Успіх бізнесу, як у реальному житті, так і онлайн залежить від грамотно побудованої маркетингової стратегії. Сьогодні спостерігається стрімке зростання зацікавленість у вивченні каналів просування інтернет-маркетингу широкою аудиторією, зокрема власниками бізнесу в Інтернеті. 

Деякі з них активно застосовують інструменти інтернет-маркетингу для просування власного бізнесу, такі як: SEO, PPC, SMM, e-mail-маркетинг — а дехто тільки-но розпочав рух у цьому напрямку. 

Прагнення власників сайтів отримувати швидкі результати від рекламних кампаній виводить саме контекстну рекламу (РРС) у перші ряди за популярністю. 

Основні переваги:

  • влучно вистрілює по цільовій аудиторії;

  • оплата здійснюється тільки за клік;

  • істотне збільшення трафіку і покупців.

Основні недоліки:

  • висока конкуренція;

  • може бути надто дорогою;

  • оголошення зникають відразу по закінченню бюджету. 

Очікування від проведення:

  • швидке залучення нових клієнтів;

  • збільшення доходів і прибутків;

  • зростання кількості повторних продажів;

  • збільшення впізнаваності бренду. 

Безумовно, ефективність роботи контекстної реклами залежить від професіоналізму фахівця. Часом складно визначити рівень компетентності виконавця, чи то фрілансера, чи то найманого працівника, чи то агентство. 

Фахівці з контексту аґенціїстратегічного інтернет-маркетингу StarMarketing радять власникам бізнесу звертати увагу на ряд особливостей, на яких, власне, будується робота кваліфікованого виконавця при підготовці та веденні контекстної реклами: 

1. Маркетингове дослідження

Ретельне і копітке маркетингове дослідження допоможе вибудувати грамотну стратегію просування. На цьому етапі PPC-спеціаліст має отримати максимум інформації:

  • всебічне вивчення бізнесу клієнта (заповнення брифу, спілкування, моніторинг сайту та всієї інформації, наявної в Інтернеті про клієнта);

  • конкуренти офлайні онлайн, їхніпереваги, їхнярекламна стратегія;

  • пошук конкурентних переваг і вигод клієнта, на яких робитиметься наголос в контекстній рекламі. 

2. Розробка стратегії контекстної реклами

Приблизно 74% проектів зазнають збитків через відсутність стратегії. До того ж, можливості Google AdWordsі Яндекс Директ є настільки широкими, що у багатьох постає питання, що з ними робити. Грамотно складена рекламна стратегія на основі маркетингового дослідження дає розуміння, які дії дадуть позитивні швидкі результати, а які зіллють бюджет компанії "в нікуди". 

3. Розумний ремаркетинг

Багатьом відома ситуація, коли банер товару, який вже давно не є цікавим користувачу, наполегливо продовжує його переслідувати. Активність показів банерів після першого відвідування сайту повинна бути висока тільки в перші 1—3 дні, потім необхідно поступово, методично її знижувати. Такий підхід знизить витрати на ремаркетинг і забезпечитьбажане зростання конверсій завдяки фокусуванню на тих, хто ще потребує ваш товар. 

4. Ретельний підбір мінус-слів

Від 20% до 60% бюджету рекламної кампанії йде "в нікуди" через неякісну роботи з мінус-словами. Слід ретельно відсівати нецільові запити за допомогою списків мінус-слів і, головне, не тільки в процесі роботи контекстної реклами за фактом нецільових кліків, а й перед запуском контекстної реклами. 

5. Ефективні оголошення

Можна обходити конкурентів при менших бюджетах, якщо розробити "снайперські" оголошення, які б'ють точно в потребу цільової аудиторії. Оголошення, складене на основі вигод і потреб цільової аудиторії, дасть високий CTR і низьку вартість кліка за рахунок високої релевантності. 

Контекстна реклама за останні кілька років значно ускладнилася за функціоналом. Компанії, що працюють з недосвідченими фахівцями, нерідко зазнають збитків. Але попри всю складність і ризики, Google AdWords і Яндекс Директ залишаються стратегічно важливими каналами залучення клієнтів для будь-якого бізнесу в Інтернеті. 

Працюйтез професіоналами в контекстній рекламі, і ви, безумовно, отримаєте прибуток й істотний приріст нових клієнтів.

Наступна публікація