Легендарній грі "Тетріс" - 25 років

Легендарній грі виповнилося 25 років. Фото dpk.com.ua
Російський розробник "Тетріса" святкує ювілей свого творіння в Лос-Анджелесі.

В Лос-Анджелесі 2 червня відбудеться святкування 25-річного ювілею відомої гри "Тетріс".

На урочисту церемонію приїде сам творець унікальної гри - Олексій Пажитнов. За його словами, він написав програму в червні 1984 року, коли йому було 29 років.

"Мені дуже подобалися всілякі головоломки і пазли. Це було свого роду відходом від основного роду моєї діяльності", - відзначив Пажитнов.

Окрім творця легендарного "Тетріса" в святкуванні 25-річчя гри візьме участь і президент компанії Bullet-proof Software Хенк Роджерс, що надав свого часу чималу підтримку Пажитнову.

У 1988 році за підтримки Хенка Роджерса Пажитнов організував компанію по розробці ігрового програмного забезпечення Animatek, а 1991 року була створена компанія Tetris.

Через п'ять років Пажитнов перейшов до Microsoft, де він займався створенням і розробкою відомих головоломок Ящик Пандори (Pandora's Box). А вже в 2005 році Олексій приєднався до Wildsnake Software, де повинен був почати розробку нової серії ігор для комп'ютерів та ігрових консолей.

У березні 2007 року Пажитнов був удостоєний винагороди Game Developers Choice Awards First Penguin Award. В даний час він проживає поперемінно в Москві та в американському штаті Сієтл.

Як народився "Тетріс"

В середині 1980-х років співробітник Обчислювального центру Академії наук СРСР Олексій Пажитнов, який займається проблемами штучного інтелекту і розпізнавання мови, вирішив написати програму для мінікомп'ютерів, яка б була грою-головоломкою.

Передбачалося, що нова гра стане вдосконаленою варіацією класичної гри Pentomino Puzzle, в якій пласкі фігури 12 різних типів з п'яти крихітних квадратиків, розташованих найрізноманітнішими образами, потрібно було складати в певному порядку до тих пір, поки не вийде задана форма.

Першим варіантом гри, написаною Пажитновим, стала програма, здатна змінювати положення фігур шляхом повороту їх на 90 градусів відносно їх геометричного центру.

Проте у той час комп'ютерні ресурси, використовувані повсюдно в СРСР і за кордоном, не дозволяли запустити таку програму. Тоді розробник вирішив спростити завдання, прибравши в кожної з фігур поодинці складовому їх квадратику, довівши їх кількість до чотирьох.

Саме це нововведення і визначило надалі назва гри - "Тетріс", - від грецького слово tetra (чотири). Після появи "Тетріса" декілька найбільших на той момент компаній по розробці системного забезпечення, комп'ютерних і ігрових застосувань - Spectrum Holobyte і Mirrorsoft, Bullet-proof Software і Atari Games, Famicom і його американський аналог Nintendo Entertainment System - почали тривалу боротьбу за придбання прав на випуск всіх варіацій і консольних версій Тетріса.

Читайте також:

Учасники гурту Beatles стали героями комп'ютерної гри

Новим космічним туристом стане канадський бізнесмен

Єврокомісія готова покарати Microsoft за надмірну любов до Internet Explorer

Samsung представив перший в світі мобільник з 12-мегапіксельною камерою

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / NEWSru.com / Д. Є.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції