Morgan відроджує легендарний триколісний автомобіль Наука та IT 9 листопада, 14:38
Британці реанімують легендарну серію Threewheeler - трицикл отримає мотор від Harley-Davidson і коробку передач від Mazda, а ззовні залишиться майже як у 1909-му році.

Найстаріший британський автовиробник - компанія Morgan - всерйоз вирішила відновити випуск триколісних автомобілів.

Британці реанімують легендарну серію Threewheeler, виробництво якої були зупинено майже півсторіччя тому. Причому, за винятком деяких вузлів і силового агрегату, машина буде практично повністю автентичною.

Простий, легкий і швидкий трицикл Morgan був створений талановитим інженером Гаррі Морганом. Його виробництво стартувало в 1909 році, і тривало аж до 1953 року. Триколісний агрегат, випущений у кількості близько 30 тисяч штук, став справжньою іконою автомобілебудування - навіть знаменитий гонщик Стірлінг Мосс придбав собі такий.

Очікується, що відродження Threewheeler відбудеться вже у 2011 році.

Конструкція початку XX століття була адаптована під сучасні вимоги, точніше, під сучасних водіїв. На новому трициклу буде встановлено сучасний мотоциклетний мотор V-twin робочим об'ємом 1800 "кубиків" від Harley-Davidson. До нього буде змонтована п'ятиступінчаста коробка передач від Mazda. Тобто будь-який кваліфікований водій впорається з цим апаратом без додаткової підготовки.

За попередніми оцінками інженерів, Morgan буде здатний розігнатися до 190 км/год і набрати першу "сотню" всього через 4,5 с після старту.

Щоправда, окрім мотора і коробки передач з 1909 року мало що змінилося: кузов, як і раніше, виготовляється вручну за класичною схемою Morgan - каркас з дерева обшивається кузовними панелями із сталі. Наскільки така конструкція безпечна за сучасними мірками, англійці не повідомляють. Але принаймні позаду пасажирського відсіку передбачені дві дуги безпеки, здатні захистити екіпаж під час перекидання.

Апарат важить всього 500 кг, і, якщо враховувати, що мотор розвиває потужність близько 120 к.с., енергоозброєність у Threewheeler виходить на висоті - 240 к.с. на тонну ваги, тобто не гірше, ніж у пристойних спорткарів. Економія так само непогана - більше 50 км на одному галоні бензину (близько 4,7 літрів на 100 км).

Точної інформації про ціну поки що немає, але існує думка, що базова версія обійдеться мінімум в 29 тисяч євро.

Читайте також:

Peugeot створила конкурента Lamborghini і Ferrari

Intermot 2010: усі байкерські новинки зібрали в Кельні

Nissan запропонував екологічний гоночний автомобіль

Бельгійці створили найбюджетніший суперкар

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами gzt.ru / cardesign.ru / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 9 листопада, 2010, 14:38 2566
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції