Нарцис чи песиміст: про що може "розповісти" аватар у соцмережах

© Rachel's Design Blog
Учені радять придивлятися до фото співрозмовника у Мережі.

Психологи з Пенсільванського університету дізнались, про що може розповісти оформлення особистої сторінки у соцмережах.

Про це йдеться у сюжеті "Сніданку з "1+1".

Американські учені радять уважно роздивлятися аватарку людини, з якою планується спілкування у Мережі.

Адже зображення у соцмережах дає хоч і не повну картину особистості, але розповісти дещо про її власника все-таки може.

Люди, схильні до песимізму та неврозів, зазвичай ставлять на аватар не своє фото. А, наприклад, зображення тварин чи будівель.

Читайте також: Вас "хакнули": журналісти дізнались, як зламати смартфон за $ 5

Користувачі, які легко йдуть на поступки, обирають власні або колективні позитивні фото.

Сумлінні та відповідальні користувачі віддають перевагу стриманим фото. На аватарі вони чомусь старші за свій справжній вік і здебільшого фотографуються в окулярах.

І, як не дивно, люди, які не уявляють свого життя без позитиву та яскравих емоцій, ставлять на сторінках чорно-білі знімки із сумним або злим обличчям. Таким чином, за дослідженнями психологів, такі користувачі хочуть викликати усмішку в інших.

А "селфі" на аватарці може означати, що за нею може ховатися справжній "нарцис". Але водночас такі люді не бояться і не соромляться бути такими, якими є насправді.

Психологи дізнались, про що може розповісти аватарка у соцмережах

Сніданок з 1+1 2 червня, 08:45
Психологи з Пенсільванського університету дослідили, що люди, схильні до песимізму та неврозам, зазвичай ставлять на аватар тварин, відповідальні користувачі віддають перевагу стриманим фото. Ну а коли на аватарці селфі, то будьте певні: за ним переховується  справжній нарцис.

Нагадаємо, що раніше представники соціальної мережі LinkedIn зізналися, що хакер викрав понад 100 млн паролів користувачів кілька років тому. Невідомий хакер у 2012 році, за повідомленням представників ділової соцмережі, викрав 6,5 млн паролів, втім наразі з'ясувалось, що їхня кількість становить близько 117 млн. У LinkedIn заявляють, що компанія "вживає негайні кроки для того, щоб анулювати паролі порушених облікових записів, а також зв'язується з користувачами з проханням змінити паролі".

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / ММ
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції