Науковці знайшли сотні галактик, які "ховалися" за Чумацьким Шляхом

Вчені виявили 883 галактики© Reuters
Відкриття зробили телескопом Паркс, який показав перші кроки Місяцем.

Австралійський телескоп, який у далекому 1969 році показав перші кроки людини на Місяці, виявив сотні прихованих галактик за Чумацьким Шляхом.

Таке відкриття телескопом Паркс вдалося завдяки інноваційному приймачу, який вимірює радіохвилі.

За словами науковців, у небі за 335 км на захід від австралійського Сіднея, вони виявили 883 галактики, третину з яких ніколи раніше не помічали, пише агентство Reuters.

Читайте також: Як вчені знайшли гравітаційні хвилі, передбачені Ейнштейном 100 років тому. Спецпроект ТСН.ua

"Було виявлено сотні нових галактик із використанням того ж телескопу, який використовували для трансляції телевізійної картинки з Аполлона 11", - пояснив професор Університету Західного Австралійського Міжнародного Центру з досліджень радіоастрономії Лістер Стейвлі-Сміт.

Відкриття було зроблено у регіоні, близькому до Великого Аттрактора, гравітаційної аномалії у міжгалактичному просторі.

Нагадаємо, що раніше математичні фізики з Великобританії вперше показали, що чорні діри в п'ятивимірному просторі-часі нестабільні і порушують принцип космічної цензури. Принцип космічної цензури в 1973 році запропонував британський математичний фізик Роджер Пенроуз. Його модифіковану версію пізніше розглянув Стівен Хокінг.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / Reuters / ММ