Науковий журнал прийняв написану комп'ютером безглузду статтю

Сайт The Open Information Science Journal. Фото bentham.org
Наука та IT 16 червня, 2009, 14:04 1527 1
Додати до обраного
Статтю, написану комп'ютерною програмою, надіслали у видання задля розіграшу. Редактори ж прийняли її для публікації.

Науковий журнал з відкритим доступом The Open Information Science Journal прийняв до публікації безглузду статтю, написану комп'ютерною програмою.

"Наукова" стаття була створена двома "авторами": Філіпом Девісом, студентом Корнельського університету в Ітаці, штат Нью-Йорк, і Кентом Андерсоном, співробітником видання The New England Journal of Medicine. Отриманий текст, коректний з точки зору граматики, був абсолютно безглуздим. Девіс і Андерсон під псевдонімами послали статтю в журнал The Open Information Science Journal.

Це видання функціонує за принципом "за публікацію платить автор". Іншими словами, для того, щоб робота з'явилася в журналі, автор платить деяку суму. При цьому читачі не повинні купувати підписку на журнал або платити за можливість читати статті.

Існує думка, що в подібних журналах правила рецензування публікацій, що присилаються, слабші, ніж в "звичайних" журналах. Ще однією причиною, з якої Девіс і Андерсон вибрали саме The Open Information Science Journal, стала самореклама, яку представники журналу розсилали електронною поштою.

3 червня "автори" одержали лист, в якому повідомлялося, що їх стаття прийнята до публікації, і інструкції, яким чином необхідно сплатити 800 доларів. Девіс і Андерсон не стали доводити розиграш до кінця і відкликали статтю.

Після того, як історія вийшла назовні, головний редактор журналу Бамбан Парманто (Bambang Parmanto) повідомив, що, швидше за все, подасть у відставку. За словами редактора, він нічого не знав про статтю, не бачив відгуків рецензентів на неї і не був в курсі, що вона прийнята до публікації.

Представник видавничого будинку Bentham Science Publishing, який випускає The Open Information Science Journal, заявив, що дії Девіса і Андерсона є неетичними і заслуговують осуду.

Варто відзначити, що в лютому інший журнал видавництва Bentham Science Publishing - The Open Software Engineering Journal - не прийняв написану комп'ютером статтю.

The Open Information Science Journal став не першим науковим журналом, що пропустив безглузду публікацію у друк. У 2008 році "Журнал наукових публікацій аспірантів і докторантів" опублікував текст під назвою "Корчувач: алгоритм типової уніфікації точок доступу і надмірності" (корчувач - машина, призначена для викорчовування пнів).

Стаття була створена програмою з генерації псевдонаукових текстів SCIgen. Ця історія отримала широкий розголос, і Вища атестаційна комісія виключила журнал із списку видань, що рекомендуються для публікації основних наукових результатів дисертації на здобуття вченого ступеня кандидата і доктора наук.

Читайте також:

Учені воскресили бактерії, яким 120 тисяч років

На озброєння Армії оборони Ізраїлю надійде робот-змія

Microsoft випустить безкоштовний антивірус

Євросоюзу не сподобалося видалення Internet Explorer з Windows

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Lenta.ru / Д. Є.
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 16 червня, 2009, 14:04 1527 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
  • р р 20 жовтня, 18:12 Згоден 0 Не згоден 0 в Україні також дуже багато журналів,які друкують повні нісенітниці і їм все-одно що там написо, аби тільки заплатили . в оновному ці журнали читають автори-генії своїх безглуздих статтей і пишаються своєю "чудовою " роботою відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції