Найбільші сайти США викрили у стеженні за користувачами

Ілюстрація
Отримана інформація про уподобання користувачів, місцезнаходження та фінансовий стан використовується для підбору маркетологами реклами, що більш повно відповідає запитам конкретних споживачів.

Фахівці зі Стенфордського університету і Каліфорнійського університету в Берклі виявили, що при відвідуванні таких великих Інтернет-ресурсів, як msn.com і відеосервіс hulu.com, в комп'ютері користувача зберігаються так звані файли supercookies.

Як повідомляється, сайти, які використовують даний механізм відстежування, можуть обійти абсолютно будь-які параметри конфіденційності в браузері користувача.

На думку вчених, отримана таким способом інформація про уподобання користувачів, місцезнаходження та фінансовий стан використовується для підбору маркетологами реклами, що більш повно відповідає запитам конкретних споживачів.

За даними американських онлайн-рекламодавців, у минулому році близько 80% вмісту Інтернет-реклами було засновано на інформації, отриманій за допомогою технологій стеження.

На відміну від звичайних текстових файлів cookies, що містять дані про відвідані сторінки до тих пір, поки користувач їх не видалить, supercookies дозволяють відтворювати профілі користувачів навіть після їх видалення.

Користувачам складно вирахувати місцезнаходження supercookies, оскільки за задумом розробників ці файли можуть зберігатися не тільки в кеші, а й в інших папках комп'ютера.

Головний радник з правових і корпоративних справ Microsoft, якій належить msn.com, Майк Хайнц заявив, що ситуація "була доведена до відома компанії" і що вона "суперечить стратегії і намірам" Microsoft Corp. За запевненням Microsoft, технологія вже вилучена, а дані клієнтів не потрапили в розпорядження сторонніх компаній.

Представники Hulu спочатку відмовилися від коментарів, а потім заявили, що "негайно приступили до розслідування".

Один з дослідників, які виявили supercookies, Джонатан Майер зараз стверджує, що його дослідження показало, що компанія Microsoft використовує аналогічний код на сайті Live.com і в цілому ряді сторонніх рекламних мереж, навіть після того, як заявила, що видалила цей механізм .

За словами вчених, деякі компанії застосовують ще один метод для підвищення ефективності та створення цілеспрямованої онлайн-реклами. Суть цієї технології полягає в тому, що користувач відвідує сайти, на яких встановлена ​​спеціальна програма, яка забирає історію відвідувань сторінок з браузера користувача. У використанні цього методу вже були помічені відеоресурс flixster.com і портал Charter Communications, що надає послуги високошвидкісного Інтернету.

Нагадаємо, нещодавно повідомлялося, що приватна інформація українців з'явилася у відкритому доступі в мережі Інтернет.

Читайте також:

ФБР вербує хакерів на чемпіонаті світу з кібератак

Заарештовано "короля спаму", який зламав 500 тисяч акаунтів на Facebook

Тисячі особистих SMS росіян потрапили у відкритий доступ в Інтернет

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / А.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції