Представлена перша у світі цифрова газета для iPad Наука та IT 3 лютого, 13:27
Медіамагнат Руперт Мердок представив першу газету, яка поширюватиметься виключно через iPad. Видання з нехитрою назвою The Daily може відкрити нову віху в історії журналістики.

У Нью-Йорку відбулася довгоочікувана презентація першої в світі цифрової газети з нехитрою назвою The Daily, створеної спеціально для поширення через планшети iPad компанії Apple.

Попри численні приклади поширення ЗМІ на майданчику мобільних платформ, пропозиція Apple і News Corp. видалася справжнім проривом як у сфері хайтек, так і на медіа-ринку.

Нове видання представили особисто медіамагнат Руперт Мердок і віце-президент Apple з інтернет-проектів Едді Кью.

Газета, як випливає з її назви, буде щоденною. Власники iPad (і більше ніхто) зможуть придбати її у вигляді додатку в інтернет-магазині App Store. Вартість тижневої підписки становитиме 0,99 доларів, річної – 40 доларів. Після завантаження газети вона буде автоматично оновлюватися при кожному запуску планшета.

Читачам (спочатку ними будуть тільки мешканці США) запропонують більше сотні сторінок "унікального контенту". Щоб нова газета дійсно відкрила нову віху в історії журналістики, головний редактор газети Джессі Анджело і видавець Грег Клейман взяли у штат близько 100 пишучих журналістів і редакторів.

До речі, The Daily готова публікувати матеріали співробітників інших видань (зокрема британської The Times і американської The Wall Street Journal) - але на умовах "унікальності інформації".

Однією з головних переваг електронного видання в порівнянні з друкованими аналогами вбачається його інтерактивність: текст супроводжуватимуть не тільки відеоролики, але навіть 3D-фотографії. Крім того, передплатник зможе сам обирати, які матеріали йому цікаві, створюючи власні новинні добірки. Замітками можна ділитися з друзями - через Facebook, Twitter і з допомогою електронної пошти.

Витрачена на проект сума досить суттєва - 30 млн доларів. Для того, щоб окупити The Daily, буде потрібно залучити, за оцінками Мердока, близько 800 тис. читачів. Між тим прибутком доведеться ділитися з Apple, яка зазвичай бере за поширення платних додатків 30%; у випадку з News Corporation величина комісійних, звичайно, може бути іншою.

Читайте також:

Розсекречені перші технічні дані нового покоління iPad та iPhone

Стів Джобс йде з посади голови Apple: акції компанії обвалилися

Медіамагнат Руперт Мердок заплатив за мовчання жертвам папарацці

Associated Press зрівняло в правах блог та ЗМІ

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами Компьюлента / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції