Просування в соціальних мережах: 20 травня відбудеться WebPromoExperts SMM Day Новини компаній

Просування в соціальних мережах: 20 травня відбудеться WebPromoExperts SMM Day

Академія WebPromoExperts анонсувала безкоштовну конференцію SMM Day, яка відбудеться в режимі онлайн 20 травня з 11:00 до 20:30. В рамках заходу провідні експерти SMM поділяться секретами роботи в соцмережах і розкажуть про залучення клієнтів за допомогою цього інструменту.

15 експертів розкажуть про те, як ефективно використовувати можливості соціальних мереж для реалізації більш ефективного партнерства з клієнтами та збільшення прибутковості бізнесу на основі кейсів ресторану "Прага", ЗМІ "Наш Київ", компаній "Pandora" і "PepsiCo". А представники соціальних мереж Вконтакте і YouTube поділяться новими "фішками" і рекламними можливостями для бізнесу. 

Формат заходу: 

  • 11 доповідей з кейсами і відповідями на питання, серед яких є і доповіді від співробітників найпопулярніших соц. мереж, таких як Вконтакте і YouTube.
  • 11 годин прямого ефіру з кейсами реальних компаній: ресторану "Прага", проекту "salers.ru", академії "WebPromoExperts", компаній "Pandora" і "PepsiCo".
  • 1 круглий стіл, під час якого представники компаній SPN Communications Ukraine, Engine і інші фахівці в області SMM обговорюватимуть тренди і тенденції соціальних мереж в 2016 році.
  • 1 англомовний блок, під час якого закордонні фахівці поділяться досвідом і специфікою роботи SMM за кордоном. 

Подарунки для учасників 

Зареєстровані учасники онлайн-конференції отримають: 

  • Можливість задати пряме запитання експерту;
  • Відеозапис і презентації доповідей;
  • Подарунки від партнерів на суму 0. 

У програмі: 

  • "Що приніс нам SMM за рік? Кейс WebPromoExperts". Ольга Онікієнко (Керівник відділу освіти в Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts);
  • "YouTube для бізнесу. Можливості та формати", Олексій Бех (Менеджер з розвитку агенств у Google);
  • "Ефективно використовуємо таргетовану рекламу Facebook", Сергій Щербаков (Спеціаліст з маркетингу та SMM);
  • "Вконтакте. Інструменти і кейси", Наталія Якуніна (Вконтакте Україна);
  • "Сірі методи і як з ними боротися. Ботнет. Хто ним користується і чому не треба так", Володимир Галіка (Digital influence practice head в SPN Communications Ukraine);
  • "Визначення цільової аудиторії та її портрет", Євген Зінгер (Digital стратег в компанії Fedoriv);
  • "Креативи і адаптація global-креативу. Кейси Pandora і PepsiCo", Дмитро Вакулюк (Engine);
  • "SMM для ресторанного бізнесу. Кейс ресторану "Прага", Сергій Вічева (Керівник відділу інтернет-маркетингу ресторанів: "Прага", "Марлін", "Монтекі v Capuleti", "Black Market";
  • "10 ключових помилок роботи в Instagram на прикладах", Сергій Полторак (Співзасновник компанії "Символ зростання");
  • "Як створювати корисний контент. Шлях від експерименту до постійного використання", Станіслав Стояцкій Director at Resolution Media (CreativeUkraine);
  • "Як залучити в локальне співтовариство 230 000 чоловік?", Олег Нобре (Керівник проекту "Наш Київ"). 

Організатори:"WebPromoExperts","WebPromo". 

Як потрапити на конференцію?

Для цього необхідно попередньо зареєструватися на сайті конференції. В день проведення конференції учасники отримають лист з нагадуванням і посиланням на її проведення. 

Зареєструватися.

Наступна публікація