Рекламодавці використають антитерористичну апаратуру

© УНІАН
Наука та IT 15 березня, 2009, 20:20 1319 1
Додати до обраного
Нові розробки у сфері реклами та маркетингу будуть ловити погляди перехожих, аби визначити ступінь ефективності зовнішньої реклами.

Компанія TruMedia Technologies з Флориди розробила рекламні конструкції, що дозволять дізнатися, хто саме знайомиться з певною рекламою.

Про це повідомляє CNN.

З цією метою будуть використані системи спостереження, що використовуються владою Ізраїлю для відстеження терористів.

Крім того, в залежності від віку та статі перехожого такі конструкції можуть змінювати саму рекламу. Наприклад, дівчині буде показано рекламу косметики, літнім людям – ліки від артриту, а молоді – спортивних автомобілів.

Компанія стверджує, що не записуватиме особисті дані перехожих, що зацікавилися рекламою, а лише збиратиме загальну демографічну інформацію про аудиторію.

Представники TruMedia вважають, що засоби спостереження дозволять збільшити прибутки рекламістів та рекламодавців.

Для впізнання користувачів використовуються також інші технології. Наприклад, в дисконтні карти деякі роздрібні мережі почали вбудовувати радіо-позначки. Вони дозволяють дізнаватися про ціну з урахуванням знижки, знаходячись поруч з електронним цінником.

Читайте також:

Британські музиканти підтримали інтернет-піратів

За телерекламу в Росії платять кросівками та машинами

Роберт де Ніро та Аль Пачіно, самі того не знаючи, рекламували годинники

Ведуча CNN двічі переплутала "арахіс" з "пенісом"

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Lenta.ru / Р.Н.
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 15 березня, 2009, 20:20 1319 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції