Найпопулярніші продукти винесли у слайдер на першому екрані, а контент згрупували за розділами.
Сьогодні, 14 квітня, мережа відеодистрибуції OVVA.tv від "1+1 медіа" була перезапущена у новому дизайні. Тестовий період роботи дав змогу чіткіше зрозуміти сценарії використання сервісу як кінцевими відвідувачами, так і партнерами.
Інтерфейс OVVA.tv став дружнішим для користувачів, зокрема, змінилась структура сайту. Найпопулярніші продукти винесли у слайдер на першому екрані, весь контент згрупували за розділами. Так, з'явилися такі вибірки: "зараз дивляться", "популярне", "найкращі ТВ шоу" тощо. Це дозволяє краще структурувати контент, а з тим і легше орієнтуватись на сайті.
Також була додана сторінка з найсвіжішим відео на ресурсі – "останні додані". Крім того, значно спростить орієнтацію зручна система пошуку, яка також з'явилась на сайті.
"Ми проаналізували cлабкі місця в попередньому інтерфейсі і перезапустили сервіс, додавши необхідний користувачам функціонал. В подальшому ми сфокусуємось на розвитку b2b інструментів в рамках ovva.tv. Наша мета - максимально полегшити роботу партнерських майданчиків, які працюють з контентом "1+1 медіа" та бібліотекою партнерів", - зазначив керівник OVVA.tv Павло Педенко.
Нагадаємо, у тестовому режимі сервіс OVVA.tv був запущений у лютому цього року. "1+1 медіа" першою серед українських медіа-груп створила подібний проект. OVVA.tv відкриває можливість монетизувати відео бібліотеку групи і партнерів проекту за рекламною моделлю та здійснювати захист авторських прав на відеоконтент за допомогою інструменту SUDUM.
Ресурс уже доступний в оновленому режимі - OVVA.tv