Sony Ericsson оновлює логотип

Крім традиційного зеленого логотипу, Sony Ericsson також буде використовувати в ньому сім нових кольорів.

Компанія Sony Ericsson 3 вересня оголосила про оновлення бренду в рамках впровадження нової розважальної комунікаційної площадки Communication Entertainment.

Щоб зміцнити свою співпрацю з групою компаній Sony, Sony Ericsson також прийняла рішення про використання її рекламного слогана - "make.believe". Крім традиційного зеленого логотипу, Sony Ericsson також буде використовувати в ньому сім нових кольорів.

Оновлений логотип найближчим часом буде використаний Sony Ericsson в маркетингових кампаніях. Так, восени повинна пройти вірусна рекламна кампанія "Spark something" для нових моделей телефонів Satio, Aino і Yari.

В даний час Sony Ericsson є п'ятим за обсягом виробником мобільних телефонів у світі. За підсумками минулого року компанія випустила 96,6 млн стільникових телефонів.

Читайте також:

Sony навчилася виробляти електрику з Coca-Cola

Мобільні телефони скоро замінять посадочні талони в аеропортах

В Європі продають мобільні телефони для чотирирічних дітей

"Мобільні" золоті рибки та коти попереджають самогубства

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: