Sony Ericsson оновлює логотип

Sony Ericsson оновлює логотип© Veer
Наука та IT 4 вересня, 2009, 11:06 1491
Додати до обраного
Крім традиційного зеленого логотипу, Sony Ericsson також буде використовувати в ньому сім нових кольорів.

Компанія Sony Ericsson 3 вересня оголосила про оновлення бренду в рамках впровадження нової розважальної комунікаційної площадки Communication Entertainment.

Щоб зміцнити свою співпрацю з групою компаній Sony, Sony Ericsson також прийняла рішення про використання її рекламного слогана - "make.believe". Крім традиційного зеленого логотипу, Sony Ericsson також буде використовувати в ньому сім нових кольорів.

Оновлений логотип найближчим часом буде використаний Sony Ericsson в маркетингових кампаніях. Так, восени повинна пройти вірусна рекламна кампанія "Spark something" для нових моделей телефонів Satio, Aino і Yari.

В даний час Sony Ericsson є п'ятим за обсягом виробником мобільних телефонів у світі. За підсумками минулого року компанія випустила 96,6 млн стільникових телефонів.

Читайте також:

Sony навчилася виробляти електрику з Coca-Cola

Мобільні телефони скоро замінять посадочні талони в аеропортах

В Європі продають мобільні телефони для чотирирічних дітей

"Мобільні" золоті рибки та коти попереджають самогубства

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Lenta.ru / Н.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 4 вересня, 2009, 11:06 1491
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції