Спамери масово атакують власників мобільних телефонів

Спамер масово атакують власників мобільних телефонів
Електронний спам перестав бути проблемою тільки інтернету. Об'єктом масових атак спамерів стають власники мобільних телефонів.

Настирливі рекламні повідомлення, що надходять на мобільний, турбують більшість абонентів українських операторів. Масштаби телефонного спаму в Україні поки ніхто не підраховував, але, за даними британської телекомунікаційної компанії Mobile Data Association, кількість sms в світі складає понад 100 млрд на день, і чверть з них припадає на спам.

Абоненти стільникового зв'язку сьогодні стають для спамерів більш привабливою аудиторією, ніж користувачі Інтернету. "Розсилання [sms] - це широке охоплення [більше, ніж у інтернету], адже сьогодні проникнення стільникових телефонів в Україні на рівні 100%", - пояснює популярність такого виду маркетингу керівник Служби по продуктах оператора зв'язку Beeline Тимофій Щоголєв.

За запитом Sms-розсилка пошуковик Google видає 113 тисяч сторінок відповідного змісту. Таку послугу на українському ринку надають уже більш ніж десяток компаній.

За спостереженнями експертів, саме через простоту й дешевизну найчастіше до реклами через sms вдаються представники малого та середнього бізнесу. Як правило, зміст рекламної sms лаконічний - це найменування товару та контактний телефон. Часом вона сповіщає ще й про чинну акцію.

Розсилка спаму коштує буквально копійки і варіюється в залежності від обсягу замовлення. Наприклад, на сайті turbosms.com.ua замовлення до 10 тисяч sms обійдеться 15 копійок за одне повідомлення, від 10 тисяч до 50 тисяч - 14 копійок, від 50 тисяч до 100 тисяч - 13 копійок, і від 100 тисяч - 12 копійок.

Для розсилання необхідна велика швидкість відправки - від 4 тисяч sms на день. Організувати такий потік за допомогою звичайних телефонів неможливо. Для цих цілей спамери використовують програмне забезпечення, що дозволяє надсилати через інтернет рекламне сміття на мобільні телефони не тільки в Україні, але і в усьому світу.

Ще простіше робити sms-розсилку самим стільниковим операторам, які добре розуміють ефективність такої реклами. Вони мають можливість робити цільові пропозиції тим клієнтам, які зазначають у договорах, наприклад, місце проживання та вік. "Це неможливо при використанні традиційних медіа - телебачення, преси, радіо і зовнішньої реклами", - резюмує Щоголєв з Beeline.

Читайте також:

У спільноті Наглядової ради ЖЖ з'явився еротичний спам

Хакери виставили на продаж півтора мільйона облікових записів Facebook

Вірус Zeus поширюється швидше, ніж очікували експерти

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Корреспондент / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції