Телескоп знайшов джерело гравітаційних хвиль

© Reuters
Космічна обсерваторія зафіксувала слабкий гамма-сигнал.

Телескоп Fermi, що розташований на навколоземній орбіті, можливо, виявив джерело гравітаційних хвиль, які раніше були зареєстровані наземними обсерваторіями LIGO (Laser Interferometric Gravitational Observatory).

Космічна обсерваторія зафіксувала слабкий гамма-сигнал через 0,4 секунди після того, як обсерваторії LIGO виявили хвилі простору-часу.

Астрофізики, що працюють на Fermi, приступили до пошуку джерела гравітаційних хвиль в електромагнітних діапазонах через годину після відкриття LIGO.

У гравітаційної обсерваторії з'ясували, що джерело події GW150914, пов'язаного з гравітаційними хвилями, розташоване в південній півкулі. Там же, в сузір'ях Кіта або Риб, телескоп Fermi виявив джерело незвичайних гамма-променів. Більш точно визначити його місце розташування обсерваторія не змогла.

Читайте також: Як вчені знайшли гравітаційні хвилі, передбачені Ейнштейном 100 років тому. Спецпроект ТСН.ua

Про те, що фізики вперше зареєстрували гравітаційні хвилі, було оголошено 11 лютого. Про відкриття повідомили вчені фізичного факультету, які є учасниками міжнародної колаборації LIGO. На розкриття однієї з головних наукових інтриг, передбаченої творцем загальної теорії відносності Альбертом Ейнштейном, світ чекав 100 років.

Вчені показали гравітаційні хвилі, що наблизять людство до розуміння всесвіту Наука та IT 15 лютого, 01:18

Гравітаційні хвилі здатні перевернути світову науку

ТСН. 19:30 12 лютого, 20:27
Лише вчора дві лабораторії спільно заявили про їх відкриття. А вже сьогодні говорять, що тепер космос буде як на долоні. Антиматерія, темна енергія, викривлення часу і простору. Власне, активність чорних дір астрофізики вже довели.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Лента.ру / NASA / О.К.