Телескоп знайшов джерело гравітаційних хвиль

Космічна обсерваторія зафіксувала слабкий гамма-сигнал.

Телескоп Fermi, що розташований на навколоземній орбіті, можливо, виявив джерело гравітаційних хвиль, які раніше були зареєстровані наземними обсерваторіями LIGO (Laser Interferometric Gravitational Observatory).

Космічна обсерваторія зафіксувала слабкий гамма-сигнал через 0,4 секунди після того, як обсерваторії LIGO виявили хвилі простору-часу.

Астрофізики, що працюють на Fermi, приступили до пошуку джерела гравітаційних хвиль в електромагнітних діапазонах через годину після відкриття LIGO.

У гравітаційної обсерваторії з'ясували, що джерело події GW150914, пов'язаного з гравітаційними хвилями, розташоване в південній півкулі. Там же, в сузір'ях Кіта або Риб, телескоп Fermi виявив джерело незвичайних гамма-променів. Більш точно визначити його місце розташування обсерваторія не змогла.

Про те, що фізики вперше зареєстрували гравітаційні хвилі, було оголошено 11 лютого. Про відкриття повідомили вчені фізичного факультету, які є учасниками міжнародної колаборації LIGO. На розкриття однієї з головних наукових інтриг, передбаченої творцем загальної теорії відносності Альбертом Ейнштейном, світ чекав 100 років.

Вчені показали гравітаційні хвилі, що наблизять людство до розуміння всесвіту

Гравітаційні хвилі здатні перевернути світову науку

Лише вчора дві лабораторії спільно заявили про їх відкриття. А вже сьогодні говорять, що тепер космос буде як на долоні. Антиматерія, темна енергія, викривлення часу і простору. Власне, активність чорних дір астрофізики вже довели.

Аватар