У мережі Twitter дозволили оптом купувати друзів

У мережі Twitter дозволили оптом купувати друзів
Читачів мережі продають блоками від 1000 людей, які коштуватимуть 87 доларів.

Користувачі соціальної мережі Twitter, яким не вистачає читачів, зможуть їх "придбати". Австралійська компанія uSocial запропонувала платний сервіс пошуку підписчиків для користувачів Twitter.

Поки їх продають блоками: від 1000 людей, які коштуватимуть користувачам 87 доларів, до 100 тис підписчиків. Як повідомляє uSocial, бажаючі скористатися новою послугою вже шикуються в чергу.

Директор компанії Леон Хілл розповідає, що uSocial підбирає користувачів виходячи з їх інтересів і відправляє їм повідомлення, що пропонує читати оновлення, які можуть бути їм корисні.

"Кінець кінцем, це завжди залежить від користувача, хоче він підписатися на чийсь профайл або ні", - говорить Хілл.

Співробітники компанії шукатимуть нових користувачів доти, поки не буде досягнута їх кількість, сплачена клієнтом.

uSocial вже обслуговує 150 клієнтів, для яких ведеться пошук підписчиків. Ще 80-90 людей чекають своєї черги на обслуговування.

Новою послугою зацікавилися безліч комерційних структур, у тому числі супермаркети, освітні установи і маркетингові компанії.

Серед клієнтів uSocial є жінка, що викладає йогу, а також релігійні організації, які хочуть донести свої світогляди до максимальної кількості людей.

Twitter починався як сайт, де друзі тримали зв'язок один з одним", - говорить Леон Хілл. – "Але коли сервіс розрісся, комерційні структури також звернули на нього свою увагу".

Як підрахувала uSocial, в середньому, один додатковий користувач може принести комерційній організації 10 центів. Це можливий прибуток від реклами сайтів і розпродажів.

Директор по маркетингу компанії Hitwise, яка аналізує зростання мережі Twitter, Робін Гоад вважає, що цей сайт – прекрасний майданчик для бізнесу.

"Сьогодні це в основному засоби масової інформації і продавці Інтернет-контенту", - говорить Гоад. – "Інші організації поки не можуть отримати з Twitter реальну вигоду. Поки що вони намагаються максимально збільшити кількість підписчиків, щоб використовувати їх у майбутньому".

У міру зростання, Twitter стикався з кількома проблемами. Серед перших було зламування системи тематичних поміток, які супроводжують ті або інші повідомлення.

Так, у червні меблева фірма Habitat використовувала у своїх рекламних повідомленнях мітки, пов'язані з протестами в Ірані. Це вводило користувачів в оману, і пізніше компанія принесла вибачення за свої дії.

Читайте також:

Німецькі політики злякалися сервісу Twitter

Складено портрет середнього українського блогера

Yahoo! запустила конкурента Twitter

Соціальні мережі є найбільшими розповсюджувачами вірусів

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами BBC Russian / П.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції