У Німеччині створили найшвидший серійний автомобіль у світі Наука та IT 15 грудня, 16:01
Компанія 9ff випустить 20 унікальних моделей Porsche GT9-R. Автомобіль здатен розвивати швидкість 414 км/год.

Німецька тюнінгова компанія 9ff анонсувала довгоочікуваний проект Porsche GT9-R, який претендує на звання найшвидшого серійного автомобіля у світі.

Новинка отримала шестициліндровий двигун об'ємом 4 літри від Boxer, потужністю 1120 кінських сил, який перевершує Bugatti Veyron, двигун якого має потужність 1001 к.с.

Автомобіль здатен розігнатися до 100 км/год. всього за 2,9 секунди. Швидкість у 300 км/год. досягається за 15,8 секунд. Максимальна швидкість - 414 км/год.

З даними показниками 9ff Porsche GT9-R має посісти перше місце серед найшвидших серійних автомобілів світу. Зараз рекорд належить американському суперкару SSC Ultimate Aero TT. Він розвиває максимальну швидкість у 412,28 км/год.

Як заявили у 9ff, Porsche GT9-R отримає дозвіл на їзду на громадських дорогах. Автомобіль випустять дуже обмеженим тиражем - всього 20 штук.

Представники компанії запевнили, що з 20 створених автомобілів не буде жодного однакового. Всі моделі матимуть унікальні особливості.

Ті, кому не потрібні така потужність і така швидкість, можуть замовити більш "простіший" варіант з мотором потужністю 987 к.с. Якщо і цього забагато, виробники пропонують 750-сильний Porsche. Він розвиває швидкість у 300 км/год. всього за 20 секунд.

Ціна автомобіля поки що тримається у таємниці.

Читайте також:

На автосалоні в Лос-Анджелесі обрали "Автомобіль 2030 року"

Новий Rolls-Royce-"примара" розженеться до "сотні" за 4,9 сек

На шоу автоекзотики зібралися найшвидші суперкари світу

Найпопулярнішим автомобілем Європи став Opel Insignia

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами autoblog.com / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 15 грудня, 2009, 16:01 8812 4
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 4
Вибір редакції