У Швеції створено черевики для підключення до соцмереж

У Швеції створено черевики для підключення до соцмереж
Технологи розробили систему ідентифікаційних міток для взуття, яка дозволить взаємодіяти з соціальними мережами без участі комп'ютерів і смартфонів.

Шведська компанії WeSC і школа цифрових медіа Hyper Island з Карлскруну розробили систему ідентифікаційних міток для взуття, яка дозволить взаємодіяти з соціальними мережами без участі комп'ютерів і смартфонів.

В основу своєї концептуальної розробки, що отримала назву KarmaTech, шведи поклали технологію радіочастотної ідентифікації (RFID), яка давно вже застосовується для інвентаризації об'єктів (товарів на складах і в магазинах, книг у бібліотеках), а також для ідентифікації особистості (браслети в лікарнях і нічних клубах, мікросхеми в біометричні паспорти і в проїзних квитках).

Будучи нанесеною на підошву взуття, RFID-мітка взаємодіє зі зчитувальним пристроєм у вигляді килимка або вертикальній панелі, розташованої поруч з підлогою. Рідер відправляє дані користувача на сервер-посередник, який передає їх у соціальну мережу у вигляді повідомлення про місцезнаходження або статусу в соціальній мережі.

Крім того, передбачається оснастити кафе та інші подібні заклади аналогом фейсбуковської кнопки Like, що дозволяє, наприклад, вставши на один килимок з новим знайомим, додати його у віртуальні друзі. Крім того, взуття з мікрочіпом дасть можливість проходити на різні заходи або, скажімо, отримувати знижки.

Головною проблемою KarmaTech є відсутність зчитувальних пристроїв там де, за задумом авторів, передбачається використовувати RFID-технологію. Тому говорити про комерційне застосування ідеї поки зарано. Можливо, її вдасться реалізувати найближчим часом у тестовому варіанті.

У серпні минулого року схожий захід провела компанія Coca-Cola, яка роздала браслети з мітками в одному з літніх таборів в Ізраїлі. Маркетингова акція виробника напоїв дозволила молодим людям скласти віртуальний звіт про відпочинок для своїх друзів в соціальних мережах.

Тим часом, скептики, налякані стрімкою віртуалізацією нашого світу, попереджають, що передавати координати можна не тільки в Facebook і що подібні розробки, можливо, і є прообраз того "електронного нашийника", яким нас давно лякали.

Читайте також:

Facebook спростував чутки про розробку власного мобільника

Гра в фермера поцупила паролі у 3 тис. користувачів Facebook

"ЖЖ" інтегрувався з Twitter і Facebook

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Компьюлента / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції