Учені дізналися, як люди діляться на поганих і хороших

Біологам вдалося спрогнозувати поширення в популяції ознак, що сприяють і заважають альтруїзму.

Біологи з Швеції і Великобританії пояснили поділ людей на хороших і поганих. Як пише Лента.ru, дослідження опубліковано в журналі PLOS Computational Biology.

Розробивши математичну модель, що дозволяє вивчити еволюцію соціальних взаємин у тварин і людей, вчені прийшли до висновку, що більшість людей мають генетичну схильність до того або іншого стилю поведінки.

Біологам вдалося спрогнозувати поширення в популяції ознак, що сприяють і заважають альтруїзму (бажання безкорисливої допомоги іншим).

Поведінка людей визначається набором спадкових генетичних факторів, які, зокрема, забезпечують зв'язок з іншими членами громади. Така взаємодія нерідко може безпосередньо бути шкідливою для індивіда, але сприйняття причетності до групи дозволяє інакше сприймати ситуацію.

"Теорія соціальної еволюції раніше не зверталася до генетичної різноманітності. Ми розробили модель, яка дозволяє нам досліджувати це в рамках єдиної структури разом з іншими чинниками, що впливають на поведінку", — сказав співавтор дослідження Олоф Леймар.

Аватар