Учені вперше відкрили суперземлю, в атмосфері якої можуть бути органічні сполуки

В атмосфері 55 Cancri знайшли синильну кислоту© sciencemag.org
В атмосфері 55 Cancri знайшли синильну кислоту.

Астрономи вперше провели спектральний аналіз атмосфери планети за межами Сонячної системи, який засвідчив про наявність інгредієнтів, які раніше не фіксувалися на космічних об'єктах класу суперземель.

Як повідомляє Science Magazine, за допомогою телескопа Hubble вчені з'ясували, що температура на денній стороні супреземлі 55 Cancri перевищує 2000 градусів за Цельсієм, а наявність ціановодню може свідчити про те, що в атмосфері космічного об'єкту є й органічні сполуки.

Дивіться фото: Учені показали гравітаційні хвилі, що наблизять людство до розуміння всесвіту

При цьому астрофізики підрахували, що маса планети дорівнює майже дев'яти масам Землі, а її радіус - близько 2,2 земного.

Слід зазначити, що науковці вважають, що саме суперземлі можуть бути найбільш поширеним типом планет у Галактиці.

Раніше повідомлялося, що вчений описав непомітне падіння Землі в чорну діру. Якщо Земля виявиться в безпосередній близькості від горизонту подій чорної діри, вона почне витягуватися в сторону гравітаційного об'єкта. При цьому, жителі Землі можуть не помітити того, як планета наближається до горизонту подій надмасивної чорної діри.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами sciencemag.org / МХ