Учені знайшли масивні зірки, вага яких перевищує 50 мас Сонця

Фото: CNN

Відкриття нових зірок стало можливим завдяки фотографіям з космічного телескопа "Хаббл".

Космічний телескоп "Хаббл" зробив унікальні фотографії, завдяки яким стало відомо про дев'ять нових зірок. Вони отримали назву "монстри Всесвіту" через свій розмір.

Космічний телескоп "Хаббл" знайшов найбільшу зірку Всесвіту - R136a1. Але навіть зірки менші за розміром усе одно за вагою перевищують 50 мас Сонця. Крім того, вони неймовірно яскраві.

R136 розташовуються на відстані близько 170 000 світлових років від Землі, в туманності Тарантул у Великій Магеллановій хмарі. Для порівняння, Альфа Центавра - найближча зоряна система до Землі – розташовується на відстані близько 4,3 світлових років.

Відкриття "монстрів Всесвіту" зможе надати вченим більше інформації про формування зірок. За кілька мільйонів років ці масивні зірки перетворяться на наднові зорі.

"Ще раз наша робота показує, що, незважаючи на те, що [телескоп перебуває]на орбіті більше 25 років, є деякі галузі науки, для яких Хаббл і досі повністю підходить", – сказав астрофізик та провідний автор дослідження з університету Шеффілда Пол Кроутер.

Нагадаємо, раніше вчені знайшли незвичайний ландшафт на поверхні Плутона. Нові деталі про планету з'явилися завдяки фотографіям космічного корабля NASA.

Стаття з добірки новин:
Життя зірок