Учені знайшли молоді гори та рівнини на поверхні Плутона

© Reuters
Деталі про планету з'явилися завдяки фотографіям космічного корабля NASA.

На планеті Плутон знайшли гори, льодовикові потоки, рівнини та інші ландшафти. Інформація про це з'явилася у нещодавно опублікованому дослідженні в журналі Science.

Як повідомляє Reuters, нові деталі про планету з'явилися завдяки фотографіям космічного корабля NASA New Horizons. Вперше космічний зонд відвідав Плутон та п'ять його супутників у липні минулого року.

Дивіться фото: Пошук життя на Марсі. З'явилися фото запуску ракети на Червону планету

Отримані зображення, хімічний аналіз та інші дані свідчать про те, що планета має складний, геологічно активний світ, з підземними океанами та вулканами, що вивергають лід.

"Це досить дике місце геологічно," - сказав планетарний вчений Вільям Маккіннон з Університету Вашингтона в Сент-Луїсі, штат Міссурі.

Плутон
Reuters

Зазначимо, поки що невідомо, яким чином Плутон набув такого незвичайного рельєфу, адже температура на планеті зазвичай тримається на позначці -229 градусів за Цельсієм.

І хоча Плутон менший за розміром, ніж супутник Землі, найімовірніше йому й досі вистачає внутрішнього тепла ще з часів його утворення 4,5 мільярда років тому. Однак, вчені досі не можуть пояснити існування молодих гір та пагорбів на поверхні планети.