В Антарктиді знайшли скам'янілості динозаврів віком 71 мільйон років Наука та IT 6 травня, 12:17
Науковцям довелося діставатися до потрібної ділянки на вертольотах й надувних човнах, та ще йти 10 км пішки щодня.

Команда вчених з різних країн світу виявила більше тонни скам'янілостей і залишків динозаврів під час надзвичайно виснажливої і морозної експедиції в Антарктиді.

Читайте також: Учені вважають, що динозаври вимерли б і без метеорита

Були виявлені скам'янілості кінця епохи динозаврів, деякі з яких мають вік 71 мільйон років, серед них, у тому числі, знайдено багато морських рептилій, повідомляє ABC.

Vega Island ammonites

"Ми виявили плезіозаврів і мозазаврів - типи морської ящірки, які зробив відомими нещодавній фільм "Світ Юрського періоду", - розповів доктор Стів Солсбері з Університету штату Квінсленд, який брав участь у місії.

"Ми знайшли багато справді великих скам'янілостей,"- додав він, зазначивши, що більшість знахідок раніше була тваринами, які жили в океані.

Команда вчених також виявила скам'янілості птахів, у тому числі первісних качок, які жили в кінці Крейдового періоду.

Загалом команда з 12 вчених із США, Австралії та Південної Африки вирушили в район Джеймс-Росс-Айленд, щоб дізнатися більше про динозаврів Антарктиди. Учені не тільки витримали екстремальні температури під час роботи, але й подолали велику кількість перешкод, щоб просто потрапити до цього регіону.