Вчені довели, що люди можуть побачити фотон

Фото: NASA

Физики з Австрії, США та Великобританії довели можливість людського ока безпосередньо спостерігати одиничний фотон.

Про це пише "Лента.ру".

Вчені розробили джерело світла, що випромінює пари фотонів. Один із них спрямували на око людини, інший — на високочутливу камеру. В ході 30767 випробувань кожному з учасників пропонувалося визначити, яка з двох стимуляцій (перша чи друга) містила одиничний фотон.

Вчені виявили, що усереднена ймовірність для кожного з учасників помітити одиничний фотон в більшості випадків була помітно вище 50 відсотків.

Дослідження, проведені в 1940-х роках, показали, що людина здатна спостерігати від п'яти до семи фотонів. Нова робота вчених вказує на можливість очей відстежити один електромагнітний квант.

Нагадаємо, що раніше повідомлялося, що влітку вчені з Китаю проведуть перший у світі експеримент щодо здійснення квантової телепортації.

Як пише Nature News, телепортація відбудеться на відстань понад 1200 кілометрів. Для експерименту вчені планують запустити у червні 2016 року супутник. Таким чином, фізики сподіваються здійснити квантову телепортацію станів частинок між космосом і наземними станціями.