Учені виявили екзопланету біля трьох сонць

© L. Calçada / ESO
Температура поверхні небесного тіла оцінюється в 580 градусів Цельсія.

Астрономи з США, Німеччини та Франції виявили екзопланету HD 131399Ab, що обертається навколо трьох сонць.

Про це пише "Лента.ру".

Планета HD 131399Ab розташована на відстані 340 світлових років від Землі в сузір'ї Центавра. Вік небесного тіла оцінюється в 16 мільйонів років. За цим показником екзопланета вважається однією наймолодших планет такого типу, які коли-небудь були виявлені вченими. Температура поверхні небесного тіла оцінюється в 580 градусів Цельсія. HD 131399Ab приблизно в чотири рази важче від Юпітера.

Ученые обнаружили экзопланету возле трех солнц
ESO

Планета робить повний оборот за 1,1 тисячу земних років. Приблизно половину цього часу з HD 131399Ab можна спостерігати всі три зірки. Екзопланета розташована поблизу найбільшого світила системи (HD 131399A), яке в 0,8 рази важче за Сонце. Інші дві зірки обертаються навколо одного і загального центру мас системи.