Вчені виявили на Марсі можливі сліди існування життя

Відкладення діоксиду кремнію на Марсі можуть бути викопними рештками невідомих мікроорганізмів.

Геофізики з університету штату Арізона виявили, що відкладення діоксиду кремнію, які знайдені на Марсі марсоходом Spirit, аналогічні тим, що сформувалися в долині гейзерів Ель Татіо в Чилі. Оскільки на Землі ці геологічні структури сформувалися внаслідок діяльності організмів, вчені вважають, що вони могли знайти свідчення існування життя на Червоній планеті.

Про це пише "Лента.ру".

Марсіанські відкладення аморфного кремнезему були знайдені Spirit у 2007 році в районі Домашнього плато в кратері Гусєва. Дані досліджень показали, що в давнину цей кратер був заповнений водою. На думку вчених, відкладення могли утворитися в результаті життєдіяльності мікроорганізмів, що мешкають поблизу гідротермальних джерел.

Дослідники вважають, що відкладення діоксиду кремнію на Марсі можуть бути строматолитами — викопними рештками невідомих мікроорганізмів.