Учені виявили, що пам'ять людини можна покращити електричним струмом

Нейробіологи сподіваються на прорив у лікуванні хвороби Альцгеймера.

Нейробіологи з США та Швейцарії виявили, що електричне стимулювання мозку може сприяти поліпшенню пам'яті.

Крім того, струм, яким впливають на мозок людини під час сну, також може сприяти лікуванню неврологічних і психічних розладів, передає Lenta.ru із посиланням на видавництво EurekAlert!

Учені проаналізували вплив транскраніальної стимуляції змінним струмом (tACS ) на робочу пам'ять людини.

Під час проведення експерименту нейробіологи стимулювали головний мозок 16 здорових чоловіків. До цього учасники дослідження намагалися запам'ятати певну інформацію. Пізніше протягом ночі головний мозок піддослідних стимулювався методом tACS, на наступну добу учасники отримували фіктивну стимуляцію (плацебо).

Щоранку вчені перевіряли ступінь засвоєння отриманої раніше інформації. Прогресу у запам'ятовуванні слів-асоціацій учені не помітили, однак зафіксували істотне поліпшення в відтворенні моторних рухів.

Науковці переконані, що нове дослідження може бути корисним для профілактики та лікування хвороб, що пов'язані із проблемами із пам'яттю, зокрема, шизофренії та хвороби Альцгеймера.

Нагадаємо, що раніше вчені виявили, що небезпечною хворобою меліоідоз можна заразитися після лише одного подиху. Щорічно від небезпечної хвороби, що поширена у північній Австралії та Південно-Східній Азії, гинуть близько 89 тисяч осіб. Меліоідоз, який убиває практично половину хворих, викликають бактерії Burkholderia pseudomallei. Вчені виявили, що патогенний мікроорганізм потрапляє в головний мозок і хребет через вдих.

Аватар