Вчені вважають, що динозаври туркотіли, як голуби

© wikimedia.org
Зоологи розповіли про перші результати проекту з вивчення голосоутворення з закритим дзьобом.

Динозави, ймовірно, не ревли, роззявивши пащі, а туркотіли з закритим ротом, наче сучасні птахи. Цю гіпотезу представили американські вчені.

Про це пише "Лента.ру".

Зоологи розповіли про перші результати проекту з вивчення голосоутворення з закритим дзьобом — у сучасних і давніх птахів, а також у їх родичів-динозаврів. У такий вокалізації звуки "виходять" не через дзьоб, а крізь шкіру в області шиї — для чого птах проганяє звуки по повітряному мішку.

Щоб з'ясувати, як еволюціонував цей спосіб голосоутворення, вчені розглянули базу даних 208 видів птахів і крокодилових. Виявилося, що вокалізація з закритим дзьобом або ротом виникала як мінімум 16 разів. Крім того, вона властива лише відносно великим видами (як сучасні голуби і більше - ред) — їм простіше створити необхідний тиск повітря.

Саме це змусило біологів припустити, що для приваблення самок і відлякування конкурентів чимало динозаврів також роздмухували шиї і видавали туркотіння.

Найближчим аналогом серед сучасних птахів можуть бути страуси.

Дивіться фото: В Антарктиді знайшли скам'янілості динозаврів віком 71 мільйон років

Раніше на півночі Великобританії знайшли залишки тиранозавра, який з'явився на 100 мільйонів років старшим від свого предка. Тварина жила на початку Юрського періоду.

В Антарктиді знайшли скам'янілості динозаврів віком 71 мільйон років Наука та IT 12 липня, 23:04

Австралійські радіо-ведучі на парковці налякали колег тиранозавром

ТСН. 16:45 24 березня, 17:57
Ді-джеї позичили монстра на виставці, присвяченій динозаврам, що днями відкрилася у Мельбурні. Модель має вельми натуралістичний вигляд, але, якщо придивитися, можна помітити, що з нього стирчать звичайні людські ноги, вбрані в джинси. Утім ніхто з жертв розіграшу зважити на це не встиг: всі із криком кидалися навтьоки.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Лента.ру / О.К.