Учені вважають, що на Церері можуть існувати озера

Фото: NASA

Фахівці проаналізували дані, які були зібрані у видимому і інфрачервоному діапазонах спектрографом автоматичної станції Dawn.

У надрах планети Церера команда місії Dawn допустила існування невеликих озер з рідкої солоної води.

Про це пише "Лента.ру".

Вчені проаналізували дані, які були зібрані у видимому і інфрачервоному діапазонах спектрографом автоматичної станції Dawn. Вони вказують на наявність на поверхні небесного тіла карбонатів натрію, змішаних з силікатами.

Вчені вважають, що на поверхню карликової планети вони потрапили з її надр після зіткнення з астероїдом.

Вони виявили на Церері понад 130 світлих (порівняно з оточенням - ред) плям, найяскравіша з яких розташована в кратері Оккатор. Таким чином можна говорити про своєрідні озера на Церері.

Станція Dawn була запущена 27 вересня 2007 року за допомогою ракети-носія Delta 2 з космодрому на мисі Канаверал у США, а орбіти Церери вона досягнула 6 березня 2015 року. Вартість проекту з вивчення астероїда Вести і карликової планети Церери складає близько 500 мільйонів доларів.

Цереру відкрили в 1801 році італійцем Джузеппе Піацці і назвали на честь давньоримської богині родючості. Діаметр космічного об'єкта становить 950 кілометрів, що робить його найбільшим небесним тілом в поясі астероїдів між орбітами Марса і Юпітера.

Нагадаємо, що раніше станція Dawn отримала нові знімки загадкової гори у формі піраміди Ахуна Монс на Церері.

Фотографії зроблені в грудні 2015 року з відстані 385 кілометрів від поверхні карликової планети — в 120 разів більш близького, ніж у момент першого спостереження височини, яке відбулося в лютому 2015 року на видаленні 46 тисяч кілометрів від Церери.

Велика надія людства на ім'я Церера стає ближчою