Учені знайшли гени цноти

© africangossipcenter.com
У дослідженнях учених взяли участь понад 125 тисяч людей із Британії.

Генетики із Кебриджского університету виявили гени, що визначають початок статевого життя.

Повідомляється, що ДНК впливає на швидкість статевого дозрівання, яка, в свою чергу, корелює з віком першого сексуального досвіду. Як пише Лента.ru, дослідження опубліковане в журналі Nature Genetics.

Читайте також: Генетики дізналися причину облисіння

Сексуальне життя залежне від генетичних чинників, які можуть визначати й інші риси, наприклад, вік жінки під час народження першої дитини.

Читайте також: Російські вчені відкрили нову смертельну генетичну хворобу

Генетики провели дослідження понад 125 тисяч людей із Британії, включаючи 59 тисяч чоловіків і 66 тисяч жінок у віці від 40 до 69 років, і виявили 38 варіантів, пов'язаних із віком першого сексуального досвіду. Ці результати були відтворені приблизно на 242 тис. чоловіків і жінок з Ісландії і 20 тис. американських жінок європейського походження. Автори виявили, що гени надають помірний вплив на вік початку сексуальної активності і вік народження першої дитини.