Учені знайшли у космосі "дзеркальні" молекули

© bigpicture.ru
Речовина розташована недалеко від центру Чумацького Шляху.

Астрофізики з Національної радіоастрономічної обсерваторії виявили у міжзоряному просторі складну органічну сполуку, яка має хіральність.

Учені запропонували механізм синтезу такої молекули.

Чимало органічних молекули мають свої дзеркальні копії, з якими їх можна подумки поєднати. Цим вони нагадують праву і ліву руку. Про таку молекулу кажуть, що вона має хіральність (від ін-грец. χειρ — "рука"), і ця властивість характерна для більшості біологічно значущих сполук.

Подібні форми були знайдені у метеоритах, які впали на Землю, а також в речовині комет, проте в міжзоряному просторі вони до цих пір не було виявлено.

Астрофізики за допомогою високочутливого 100-метрового радіотелескопу Green Bank змогли відшукати в космосі першу складну органічну молекулу, що володіє хіральністю — окис пропілену. Речовина розташована недалеко від центру Чумацького Шляху в хмарі з пилу і газу, відомому як Стрілець B2.

Учені вважають, що їх відкриття дозволяє припустити, що хіральність відіграла важливу роль в утворення органіки в космічному просторі.

Читайте також: Вчені зробили прорив в теорії світла і винайшли молекули фотонів, що схожі мечі із "Зоряних воєн"

Нагадаємо, що раніше модуль Philae після посадки на комету Чурюмова-Герасименко виявив органічні молекули, які можуть брати участь в утворенні життєво важливих сполук.

З'єднання виявив один з інструментів Philae. Вони містять атоми вуглецю.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Лента.ру / О.К.