Удруге в історії вчені зафіксували гравітаційні хвилі від злиття чорних дір

© Reuters
Гравітаційні хвилі вперше було зареєстровано 14 вересня 2015 року.

Колаборація LIGO удруге зафіксувала збурення простору-часу — гравітаційні хвилі.

Гравітаційні хвилі, як з'ясували вчені, виникли в результаті злиття пари чорних дір, кожна з яких у 14 і 8 разів важче Сонця. Це призвело до утворення масивного об'єкта, який важче Сонця в 21 раз і вивільнення енергії у формі гравітаційних хвиль, еквівалентній одній сонячної маси. Злиття чорних дір відбулося 1,4 мільярда років тому, а сигнал від події колаборація зафіксувала 26 грудня 2015 року.

Гравітаційні хвилі вперше було зареєстровано 14 вересня 2015 року гравітаційно-хвильовий обсерваторією LIGO. Збурення породила пара чорних дірок (у 29 і 36 разів важчих від Сонця) перед злиттям у більш масивний обертовий гравітаційний об'єкт (в 62 рази важче від Сонця), що стався 1,3 мільярда років тому.

Читайте також: Як вчені знайшли гравітаційні хвилі, передбачені Ейнштейном 100 років тому. Спецпроект ТСН.ua

Про те, що фізики вперше зареєстрували гравітаційні хвилі, було оголошено 11 лютого. Про відкриття повідомили вчені фізичного факультету, які є учасниками міжнародної колаборації LIGO. Розкриття однієї з головних наукових інтриг, передбаченої творцем загальної теорії відносності Альбертом Ейнштейном, світ чекав 100 років.

Вчені показали гравітаційні хвилі, що наблизять людство до розуміння всесвіту Наука та IT 15 червня, 21:16

Гравітаційні хвилі здатні перевернути світову науку

ТСН. 19:30 12 лютого, 20:27
Лише вчора дві лабораторії спільно заявили про їх відкриття. А вже сьогодні говорять, що тепер космос буде як на долоні. Антиматерія, темна енергія, викривлення часу і простору. Власне, активність чорних дір астрофізики вже довели.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Лента.ру / О.К.
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3