Удруге в історії вчені зафіксували гравітаційні хвилі від злиття чорних дір

Гравітаційні хвилі вперше було зареєстровано 14 вересня 2015 року.

Колаборація LIGO удруге зафіксувала збурення простору-часу — гравітаційні хвилі.

Гравітаційні хвилі, як з'ясували вчені, виникли в результаті злиття пари чорних дір, кожна з яких у 14 і 8 разів важче Сонця. Це призвело до утворення масивного об'єкта, який важче Сонця в 21 раз і вивільнення енергії у формі гравітаційних хвиль, еквівалентній одній сонячної маси. Злиття чорних дір відбулося 1,4 мільярда років тому, а сигнал від події колаборація зафіксувала 26 грудня 2015 року.

Гравітаційні хвилі вперше було зареєстровано 14 вересня 2015 року гравітаційно-хвильовий обсерваторією LIGO. Збурення породила пара чорних дірок (у 29 і 36 разів важчих від Сонця) перед злиттям у більш масивний обертовий гравітаційний об'єкт (в 62 рази важче від Сонця), що стався 1,3 мільярда років тому.

Про те, що фізики вперше зареєстрували гравітаційні хвилі, було оголошено 11 лютого. Про відкриття повідомили вчені фізичного факультету, які є учасниками міжнародної колаборації LIGO. Розкриття однієї з головних наукових інтриг, передбаченої творцем загальної теорії відносності Альбертом Ейнштейном, світ чекав 100 років.

Вчені показали гравітаційні хвилі, що наблизять людство до розуміння всесвіту

Гравітаційні хвилі здатні перевернути світову науку

Лише вчора дві лабораторії спільно заявили про їх відкриття. А вже сьогодні говорять, що тепер космос буде як на долоні. Антиматерія, темна енергія, викривлення часу і простору. Власне, активність чорних дір астрофізики вже довели.

Аватар