Визначено переможців MHW16: поцілунки за гроші, спорт, гіфки та Амстердам

800 учасників, 48 годин, 107 ідей, 2 000 літрів енергетиків і 15 проектів у фіналі. Вихідними на київській кіностудії імені Олександра Довженка відбувся найбільший хакатон Східної Європи – Media Hack Weekend-2016.

Завдяки партнерам проекту, компаніям VISA та Corezoid, переможці хакатону презентуватимуть свою ідею на одній з найбільших технологічних конференцій у світі – The Next Web 2017, що пройде навесні у Амстердамі. Організатором події вже вдруге стала 1+1 медіа, цього року - за підтримки MacPaw.

"Після минулорічного хакатону ми настільки надихнулися цією атмосферою творчості та драйву, ідеями учасників, їхнім баченням світу, що від недавнього часу ми в компанії вивели діджитал в окремий стратегічний напрямок. Тому таких хакатонів буде більше, і з кожним роком вони виходитимуть на новий якісний рівень", – зазначив Ярослав Пахольчук, виконавчий директор 1+1 медіа.

Відбувалось все таким чином. У п'ятницю усі охочі презентували ідеї проектів, котрі покликані вирішити певні проблеми та виклики сучасного світу технологій, і до розробки яких могли доєднатись усі охочі учасники хакатону. Ідей зібралось 107, що є вдвічі більше, ніж минулого року. Навколо них формувались команди, які протягом 48 годин і розробляли прототипи робочих проектів. До фіналу дійшло 15 прототипів, котрі в процесі обрали ментори проекту – спеціалісти сфери.

"Ми робимо цю подію для таких же божевільних, як і ми. Ми любимо стрибати вище голови, робити щось за межею наших можливостей, проводити час з людьми, які хочуть змінювати світ. І я вірю в те, що усі, хто зібрався на хакатоні, так чи інакше вплинуть на розвиток світу", – прокоментував Павло Педенко,  керівник управління веб-розробок 1+1 медіа.

3 місце на MHW16 завоював проект "gifsly". Це додаток, котрий дозволяє у реальному часі реагувати на відео у соцмережах: редагувати його за допомогою набору гіфок,  додавати смайли, селфі тощо.

2 місце посів проект "Self fit" – додаток, котрий безпомилково вираховує кількість повторених фізичних вправ людиною – відтискання, присідання тощо. Його унікальність в тому, що додаток розрізнятиме близько  30 різноманітних фізичних навантажень, тоді як існуючі аналоги – до 10.

1 місце завоював проект "Earn money get fun". Це рішення для постановки та виконання різноманітних завдань за оплату онлайн. Працює наступним чином: замовник публікує в додатку  завдання та ціну за його виконання. Наприклад: посадити дерево в парку КПІ за 400 грн. Охочий саджає дерево, знімає процес на ютуб та додає посилання на відео в завданні. Інформація перевіряється, виконавець отримує гроші на картку. Крім того, передбачена система штрафів – якщо взявся за завдання і не виконав його. Для презентації прототипу автори зняли відео, як учасник поцілував ведучу.

Окрім того партнерами були відзначені ще кілька цікавих проектів. Серед них: додаток для онлайн-шопінгу, котрий дає можливість приміряти речі в один клік за допомогою доповненої реальності – "Try&buy"; блютуз-адаптер для дротових навушників Less, батарея яких тримає 12 годин, а велике значення приділяється стильному дизайну.

3 тисячі євро на розвиток також отримав соціальний проект "Антинистагм", котрий вирішує проблему хворих на нистагм, тобто людей, які не можуть читати звичайні тексти – команда створила спеціальне розширення  для Google Chrome.

Нагадаємо, Media Hack Weekend – це найбільших хакатон Східної Європи, котрий вже вдруге організовує 1+1 медіа в рамках ініціативи Future Media Lab.

Деталі на сайті

Організатор: 1+1 медіа

Генеральний партнер: MacPaw

Партнер: VISA

Партнер: Corezoid

Енергетичний партнер: Non Stop

Інтернет-партнер: Воля

Генеральна хмара MHW16: Microsoft Azure

Партнер: Infopulse

Партнер: Sigma Software

Партнер: iQOS

Повʼязані теми:

Наступна публікація