Чому email-розсилка залишається одним з найдешевших і ефективних способів взаємодії з клієнтами, розкажуть експерти на WebPromoExperts Email Day.
Про те, як досягти значних показників, маючи в своєму розпорядженні невелику клієнтську базу та про те, як написати ефективний лист для email-розсилки і як побудувати серію листів для клієнта, розкажуть на безкоштовній конференції WebPromoExperts Email Day. Онлайн-трансляція головної події у сфері email-маркетингу відбудеться 11 березня 2016 року.
Чому email-розсилка залишається одним з найдешевших і ефективних способів взаємодії з клієнтами, розкажуть експерти на WebPromoExperts Email Day, який презентує Академія WebPromoExperts. Участь в заході буде корисною для маркетологів, підприємців і фахівців, зацікавлених у поліпшенні власних навичок і у розширенні ділових контактів.
WebPromoExperts Email Day доведе, що:
1. Продумана email-розсилка не є спамом
Листи, які пропонують актуальну і корисну інформацію, є актуальним інструментом прямої комунікації з аудиторією. Така розсилка підвищує лояльність споживачів, дозволяє підтримувати з ними партнерські відносини, сприяє зростанню популярності бренду і залученню нових клієнтів. Як провести межу між ефективною розсилкою і спамом, можна буде дізнатися 11 березня.
2. Email-маркетинг є одним з найбільш дешевих способів взаємодії з аудиторією
Це спосіб отримати швидкий зворотний зв'язок і вибудувати довгострокові відносини з клієнтами. Які сервіси розсилок гідні довіри і як зекономити на актуалізації баз даних, можна буде дізнатися на конференції.
3. Навчитися всім тонкощам email-маркетингу можна у кращих експертів галузі
Блискучі практики, які досконало володіють теоретичною частиною, презентують слухачам успішні кейси. У їх числі — Олександр Рись (SendPulse), Олена Мельон ("Академія продаючих листів"), Дмитро Кудренко (eSputnik), Денис Каплунов (Студія Дениса Каплунова).
В рамках конференції, яка буде проходити 11 березня з 10:00 до 18:00, 12 спікерів представлять 12 доповідей, у ході яких розглянуть практичні кейси. Також WebPromoExperts Email Day презентує інтерактивний круглий стіл на тему "Що є найбільш важливим в e-mail-маркетингу".
Програма WebPromoExperts Email Day запропонує слухачам наступні теми:
- "Чому це працює. Кейс WebPromoExperts", Антон Воронюк — керівник WebPromoExperts;
- "5 email-кейсів для різних типів бізнесу", Олександр Рись — маркетолог в SendPulse;
- "Підготовка серій листів: особливості, тонкощі, фішки", Дмитро Кот — керівник Агентства продаючих текстів;
- "Реактивація бази", Альона Мельон — керівник проекту в EmailШеф;
- "Організація імейл-розсилки для офлайн-мережі", Микита Коваленко — digital-менеджер мережі Епіцентр К;
- "Побудова системи email-маркетингу для вузької ніші. Кейс 220 вольт", Микита Поляк — інтернет-маркетолог в 220Volt.com.ua;
- Круглий стіл "Що важливо в email-маркетингу", Альона Мельон, Олександр Рись, Микита Поляк;
- "Правила нейрокопірайтінгу в email", Денис Каплунов — CEO і Founder Студії Дениса Каплунова;
- "Емейл для В2В: раціо vs емоції", Вікторія Абед — керівник департаменту маркетингових комунікацій Allbiz;
- "Як отримувати великі продажі з маленьких баз", Петро Пономарьов — власник в 1DMA;
- "Кейс Prom. ua", Марія Попко — Prom.ua;
- "як аналізувати ефективність розсилок", Дмитро Кудренко — CEO "eSputnik".
На конференції обговорять, як зробити email-маркетинг ефективним, як працюють поштові сервіси і "реанімаційні листи" і як виробити стратегію email-маркетингу для великих і маленьких онлайн-магазинів. Конференція представить актуальні тренди email-маркетингу, а також найефективніші і найпопулярніші інструменти 2016 року.
Організаторами заходу виступають компанії WebPromo, SendPulse і Студія Дениса Каплунова.
Стати учасником конференції можна за попередньою реєстрацією.