Yahoo перетворюється на соціальну мережу

Офіс компанії Yahoo© Архів
Сервіси Yahoo запозичать функції соціальних мереж: призначені для користувача профілі, списки контактів тощо.

Найближчим часом всі сервіси Yahoo будуть об'єднані в єдину соціальну мережу.

На думку засновника і президента компанії Девіда Філо, це дасть більший простір для діяльності рекламодавців. Він описує ситуацію таким чином: "Хоча люди проводять силу-силенну часу на Facebook і Twitter, рекламодавці поки не прагнуть потрапити туди. У цьому вся проблема".

Творці Yahoo зазначають, що зараз численні сайти і служби дуже розрізнені. За даними статистики, більшість користувачів навіть не знають про всі можливості, що надаються ним, що негативно позначається на прибутку від реклами. Виправити цю проблему вони збираються за допомогою впровадження функцій, які застосовують у популярних соціальних мережах.

Відповідно до своєї концепції, на кожному з основних сервісів Yahoo найближчими місяцями з'явиться набір елементів, запозичені з соціальних мереж: призначені для користувача профілі, списки контактів, а також "оновлення", що дозволяють бачити, чим займаються друзі власника аккаунта.

Також буде інтегрована система рекомендацій і запрошень: наприклад, один користувач зможе порекомендувати іншому свою нову фотографію на Flickr, запросити на футбольний матч, побачений на Yahoo Sports, або просто надіслати свіжу новину, прочитану на домашній сторінці.

Читайте також:

В Інтернеті масштабна епідемія трояна, який вимагає гроші

Google може купити Twitter

Відвідування розважальних сайтів покращує роботу працівників

Користувачі Уанету найбільше цікавляться роботою в Києві

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Infox.ru / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції