"Таврія" перестане існувати з 2011 року

"Славута" була найдешевшим автомобілем© avtomir.com
Укрaїнa 9 грудня, 2010, 15:10 4263 6
Додати до обраного
У січні "Славуту" і "Таврія-пікап" знімуть з виробництва. На зміну їм прийдуть інші моделі.

Запорізький автозавод вже в січні 2011 року може зняти з виробництва автомобілі сімейства "Таврія". Серед основних причин завершення виробництва - низька рентабельність.

"Славута" була найдешевшим автомобілем не тільки на ринку України (38880 грн.), а й найдоступним авто на території Європи. Тим не менше, попит на неї неухильно падав, а поставки на експорт були не суттєві.

Ситуацію рятувало лише держзамовлення. "Славуту" охоче купувало Міністерство соціального забезпечення як автомобіль для інвалідів.

Як повідомили в корпорації "УкрАвто", виробництво "Славути" орієнтовно завершиться в січні 2011 року. На зміну їй прийдуть інші моделі ZAZ Forza - модернізований варіант китайського автомобіля Chery A13, а в майбутньому і Chevrolet Aveo.

Читайте також:

BMW випустить "авто з майбутнього"

Японці готуються випустити економну Mazda

Чиновники не змогли відмовитись від "Лексусів"

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами autoconsulting.com.ua / Є.А.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 9 грудня, 2010, 15:10 4263 6
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 6
  • Софі Софі 9 грудня, 18:58 Згоден 3 Не згоден 3 Знімати Славуту з виробництва це просто дурість. Машина хороша, а недооцінюють її лише люди, які жодної копійки не заробили власними руками, а живуть лише з таткової кишені. Потрібно піднімати власне автовиробництво, тим більше, що Славута для цього є хорошою базою. Трішки модернізувати, доставити кондицірнер та подушки безпеки і вийде авто світового рівня! Ех, шкода, що я не є директором автозаводу! відповісти цитувати Дякуємоспам киевлянин киевлянин 10 грудня, 15:03 Згоден 0 Не згоден 0 Машина хорошая но 38880 грн это ей не цена, попустились бы процентов на 30 а то и на 50 в цене( и прибыль не закладывали бы 300% и хотя б 50%) и продавалась бы как горячие пирожки. В китае чери стоит 3000 уе - так в ней и подушки и кондей и абс и литые диски и разаработкак посвежее а не 80-х. За что 38880 грн? за кузов, двиг , руль и колеса? Потому и продажи падали. Китайская Джилли за 50000 грн в полном фарше(кроме кожи) - не скажу что супер машина но за разницу в цене 10000 грн оснащение на 2 головы выше и вместительней и динамичней - лучше выбор как бюджетное авто. Политика базарных бабок - краще молоко скисне, винесу додом и выллю пид хливом но на руп не уступлю. цитувати Дякуємоспам не останній українець не останній українець 9 грудня, 21:08 Згоден 3 Не згоден 2 Ви самі собі заперечуєте: "Машина хороша" - "Трішки модернізувати, доставити кондицірнер та подушки безпеки". Чесно кажучи в мого дядька була така машина, дядько бережно ставиться до техніки, полюбляє, але від такої любові вона чомусь розсипалася через три роки. Мабуть її забули трішки модернізувати... цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції