Розділ ЗМІ між партіями

26 вересня, 2007, 14:07 262
Додати до обраного
Партії поділили між собою газети та телеканали. Про це свідчить дослідження використання учасниками передвиборчого процесу певних видів ЗМІ.

БЮТ, Партія регіонів та блок “Наша Україна – Народна самооборона” були найбільш представлені в ЗМІ під час парламентської виборчої кампанії.

Про це повідомив на прес-конференції в агентстві УНІАН представник аналітичного бюро “Медіагностика” Юрій Карапетян.

Прес-конференція
УНІАН
Представники провідних українських центрів дослідження ЗМІ розповіли про своє бачення передвиборчої ситуації
За його словами, “кожна політична силами більше уваги приділяє окремим каналам”.

Карапетян зазначив, що Партія регіонів у серпні-вересні “мала перевагу на НТН”.

Водночас, за його даними, БЮТ мав “найбільшу перевагу” на каналі “1+1”. За словами Карапетяна, БЮТ найефективніше організував політичний PR на цьому каналі, а серед друкованих ЗМІ - в газеті “Сільські вісті”.

При цьому він зазначав, що в цій газеті діяльність БЮТ подавалася позитивно, зокрема, за рахунок відгуків та листів читачів.

Юрій Карапетян також повідомив, що НУ-НС у вересні має найбільшу кількісну перевагу в повідомленнях на каналі ICTV, а СПУ “найкраще представилась” на Інтері, тоді як участь у телемедійному просторі Блоку Литвина і КПУ “була мізерною”.

Марина Шевченко
УНІАН
За словами представника моніторингового центру "ІнтерМедіаКом" Марини Шевченко, у друкованих ЗМІ НУ-НС відстає від лідерів
Представник моніторингового агентства “ІнтерМедіаКом Україна” Марина Шевченко зазначила, що найчастіше в друкованих ЗМІ згадувалась Партія регіонів та БЮТ, і менше НУ-НС.

Голова оргкомітету Форуму медіа-діалогу Сергій Лихоманенко, у свою чергу, за повідомив, що піар-служби партій та блоків “зуміли підняти свою роботу на якісно новий рівень порівняно з минулими виборами”. Він вважає, що сформовані цими службами БЮТ та Партії регіонів “інформаційні приводи” та їх робота в цілому “були найкращими” серед інших політичних партій та блоків.

Дослідження було здійснено аналітичним бюро "Медіагностика" при підтримці партнерів – Академії Української Преси та моніторингового агентства "ІнтерМедіаКом Україна", на замовлення Всеукраїнського форуму медіа-діалогу.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.Ш.
Побачили помилку - контрол+ентер
26 вересня, 2007, 14:07 262
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції