Ця людина безпомилково визначає на око кількість шарів паперу і на відстані 10 метрів розповідає, для чого порізали той або інший тамбур.
Зараз комбінат виробляє лише білий, блідо-рожевий і жовтий целюлозний папір, хоча раніше було ще два кольори – зелений і блакитний, але їхнє виробництво було припинене через відсутність попиту.
Деякі країни надають перевагу макулатурному паперу певного кольору – так, наприклад, у Прибалтиці і Молдові люблять макулатурний рожевий папір. Варто також зазначити, що підробка туалетного паперу – це болюча тема для ККПК.
"Прагнуть скопіювати зовнішній вигляд, тому що якість нашу складно підроблювати. "Обухів 65" – це бренд. Наше ім'я – це запорука якості. Якщо покупець не розібрався, то підробки підривають наш імідж", – скаржиться Наталія Василівна.
Гострої теми не уникає Микола Дмитрович і теж долучається до розмови: "Ступінь очищення одразу видно, розумієте. Якщо у виробника немає такого очисного устаткування, як у нас, то одразу є і засміченість, і вкраплення сторонні, і наповнювачі, папір тоді виходить, як підфарбований.
Наш же рівний і чистий. Хто одного разу спробував наш папір, той одразу може відрізнити оригінал за вагою на метр квадратний, за щільністю намотування рулону". Найчастіше намагаються підроблювати етикетку "Обухів 65", зробити схожі кольори, шрифт і його розмір, працівники комбінату самі не раз виловлювали плагіат на прилавках магазинів.